Unetwork Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 Ik heb de Ronaldd image op mijn 7020 draaien. Doe een USB mem. stick erin restart de box en in de plugins zie ik prima de usb staan met 3 opties: Format Mount Unmount Format krijg ik een error melding dat een gemounte usb niet geformarteerd kan worden dus dan optie 3 unMount en dan error dat ik deze niet kan unmounten.. ??? Ga ik naar data zie ik geen files op de usb? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 ros hem eens in je PC en formateer hem daar naar FAT. vervolgens in je dreambox rammen, formateren en klaar (of + mounten) mzl, merDe deze ruimte is te huur
Unetwork Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Geplaatst: 6 juli 2005 Noppes had ik al bedacht maar dit werkt ook niet gewoon format gedaan fat dus niet fat32 maar de zelfde error blijft! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2005 Geplaatst: 6 juli 2005 heeft die stick het uberhaupt wel eens gedaan in de/een dreambox ? wavooreen hebbie ? merDe deze ruimte is te huur
Unetwork Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Geplaatst: 6 juli 2005 Yeppie op de Gemini 2 image wel Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen