piotje Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 hallo mede satters ik ben echt nieuw op het gebied van de humax ( met de pioneer iets meer ervaring ). het volgende probleem doet zich voor, ik heb de topic gelezen van hoe het moet en deze strikt gevolgt maar met een matrix revolution module krijg ik op de ned zenders seca2 blokken in het beeld de andere zenders zijn wel goed videopid staat op pmct caid preselect staat op card+emu s/w versie is +cam toh 3.3 with hot 5.5 plugin versie a in slot 2 zit de mr card en heeft ucas v3.1 en de gegevens van de smartcard van CS kan ik gewoon uitlezen wie o wie kent dit probleem en wat is hier aan te doen?????????? en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1 Cisco 8485 pvr
harry Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Ik ken dit probleem niet, maar als je eens probeerd met alleen de matrix en kaart en de overige handel verwijderd, de config op CARD zetten (i.p.v. Card + Emu) heb je het probleem dan nog ?.
Delano Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Zit er in slot 1 niet een andere cam die bijt? Krijg ook blokken als ik mijn medoiaguard en mr allebij erin steek.
Delano Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Zit er in slot 1 niet een andere cam die bijt? Krijg ook blokken als ik mijn mediaguard en mr allebij erin steek.
Gast ThorBecke Geplaatst: 7 juli 2005 Geplaatst: 7 juli 2005 Ligt aan de firmware in je Matrix. Zet er maar eens een andere, of desnoods de originele, software in.
tiercé /quarté Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 heb zelfde probleem ik heb aston 1.05ingestoken werkt prima groeten van T/Q
paardengek Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 Piotje, Wat voor firmware heb je in de matrix revolution ? Als dit MRV firmware is met keys erin, dan zal dit bijten met de emu in de humax. Advies: zet orginele firmware, zonder keys, in de MRV. Ik weet niet, dat het kan, maar zet maar eens pentacrypt 1.20 in de MRV. Vraag dit maar eens na in het forum cams e.d. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
piotje Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Geplaatst: 8 juli 2005 Citaat: Piotje, ucas 3.1 zit erin dez heb ik zo gekocht Wat voor firmware heb je in de matrix revolution ? Als dit MRV firmware is met keys erin, dan zal dit bijten met de emu in de humax. Advies: zet orginele firmware, zonder keys, in de MRV. Ik weet niet, dat het kan, maar zet maar eens pentacrypt 1.20 in de MRV. Vraag dit maar eens na in het forum cams e.d. Met vriendelijke groet, paardengek en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1 Cisco 8485 pvr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen