Jump to content

programmeren van irdeto kaart

Guest

Recommended Posts

kan mij iemand uitleg geven voor het programmeren met Phoenix<BR>en waar ik de software kan halen?<BR>dank bij voorbaat<P><p>[This message has been edited by clem (edited 26 May 2000).]

Deze vraag is al diverse keren gesteld, ik zal je een beetje op weg helpen.<P>- lees de gebruiksaanwijzing eens door voor het omzetten van plainkeys in crd vorm.<P>- download cardwizard 1115 (hier kun je je kaart mee beschrijven)<P>Deze plainkeys kun je met cardwizard op je kaartje zetten, let er wel op welke acs je kaartje hebt.<P>Probeer dit eerst maar eens eerst te begrijpen voordat je echt daadwerkelijk je kaart gaat bewerken want hij is zo stuk.<P>Als je een beetje verder leest zul je nog wel meer van dit vragen tegen komen.<BR>Lees dit maar eens door, we willen je echt wel helpen maar alles nog een keer herhalen lijkt me niet nodig, we hebben tenslotte ook gewoon een baan.<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.