Ga naar inhoud


een crd met pro-grammertje


Gast

Aanbevolen berichten

Howdy wowdy,<P>Ik heb een probleempje <P>Ik ben in het bezit van een VP2 van Ome W...<BR>en heb dus ook nu eindelijk de G...Waf...<BR>van Fu....<P>Dus eindelijk ga ik beginnen <BR>maar wanneer ik dit allemaal aansluit op mijn <BR>laptop dan krijg ik geen verbinding ( ofzo iets )<BR>waarom dit heb ik ergens gelezen kan ik niet proggen via een laptop ?<BR>de laptop die ik heb is een PIII 500<BR>Compaq Armada E500 oftewel een vrij nieuw beestje<P>als ik nu gaat beginnen met de software <BR>Picprog opstarten dan doe ik iets verkeerd volgens mij kijk maar <P>kijk naar de instelling die staan goed op <BR>Com 1 -- baute rate 9600<P>als ik begin met <BR>blank check>erase>open file>zoek dus naar een loader>vervolgens program <BR>dan krig ik de melding <BR>failed to adress met 0000 <BR>wat houd dit in want ik kom niet verder <BR>moet ik soms een hex adres invoeren of zo <P>of zijn deze go..waf... van F.....<BR>de verkeerde kaarten <BR>omdat je op de site van willem lees dat<BR>G...W....rs met in terne 24C16 eeprom niet geprog. kunnen worden <P>Ik snap er nu helemaal niets meer van <BR>ik hou het voor dit weekend wel weer voor gezien en gaat er maandag wel weer mee verder <BR>heb er vanaf vanacht 04:00 aangezetten <BR>en wordt nu even echt teveel <P>Ggrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrom..<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...