Jump to content

een crd met pro-grammertje

Guest

Recommended Posts

Howdy wowdy,<P>Ik heb een probleempje <P>Ik ben in het bezit van een VP2 van Ome W...<BR>en heb dus ook nu eindelijk de G...Waf...<BR>van Fu....<P>Dus eindelijk ga ik beginnen <BR>maar wanneer ik dit allemaal aansluit op mijn <BR>laptop dan krijg ik geen verbinding ( ofzo iets )<BR>waarom dit heb ik ergens gelezen kan ik niet proggen via een laptop ?<BR>de laptop die ik heb is een PIII 500<BR>Compaq Armada E500 oftewel een vrij nieuw beestje<P>als ik nu gaat beginnen met de software <BR>Picprog opstarten dan doe ik iets verkeerd volgens mij kijk maar <P>kijk naar de instelling die staan goed op <BR>Com 1 -- baute rate 9600<P>als ik begin met <BR>blank check>erase>open file>zoek dus naar een loader>vervolgens program <BR>dan krig ik de melding <BR>failed to adress met 0000 <BR>wat houd dit in want ik kom niet verder <BR>moet ik soms een hex adres invoeren of zo <P>of zijn deze go..waf... van F.....<BR>de verkeerde kaarten <BR>omdat je op de site van willem lees dat<BR>G...W....rs met in terne 24C16 eeprom niet geprog. kunnen worden <P>Ik snap er nu helemaal niets meer van <BR>ik hou het voor dit weekend wel weer voor gezien en gaat er maandag wel weer mee verder <BR>heb er vanaf vanacht 04:00 aangezetten <BR>en wordt nu even echt teveel <P>Ggrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrom..<P><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.