gerardino Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Hallo heb sinds kort een vreemd probleem heb altijd gedraaid met een stab H100 diseqmoter dat ging redelijk goed,af en toe wat kanalen waar het signaal teruug liep van 90% naar 50% en dus geen beeld meer. Maar sinds kort valt hij op alle kanalen terug naar 50% dus nergens geen beeld meer,doe ik er de stabsiseqmoter tussen uit volle bak en gewoon op alle zenders beeld.Heb nu effen met twee schotels en een diseqswitch een opstelling gemaakt met de zelfde lnb en geen probleem,heb ook nog een nieuwe stabdiseqmoter geprobeert maar ook het zelfde resultaat. Heeft hier iemand de zelfde ervaring mee en zijn er misschien andere diseqmoters die misschien beter met dreambox 7020 draaien heb de hydra imgae erop zittenGraag eenj reactie dank U Gerardino.
Vogelaar Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Als je dit zo leest dan zou je denken dat het in de coax kabel van je stab naar je LNB zit. Kabelbreuk F conectors die niet goed zitten. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
zoeker Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Citaat: doe ik er de stabsiseqmoter tussen uit volle bak en gewoon op alle zenders beeld. Dan zit er in je stabmotor een breuk op de printplaat. gr.Zoekertje Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
Vogelaar Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Dan zit er in je stabmotor een breuk op de printplaat. gr.Zoekertje Lijk mij niet want hij schrijft " heb ook nog een nieuwe stabdiseqmoter geprobeert maar ook het zelfde resultaat." VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Ðeninux Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Medesatters, Het probleem zit in de lnb. Het is vast een 0,3 lnb met ingebouwde versterker. Zet er eens een 0,6 lnb in die heb je vast wel ergens liggen. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 13 juli 2005 Geplaatst: 13 juli 2005 Heb zelf een Moteck rotor, die wordt op diverse plaatsen aanbevolen in combinatie met Dreambox. werkt bij mij perfect, met de originele Dreambox-voeding. Misschien een idee? Ik heb namelijk het idee dat het stroomverbruik van je rotor de boel verziekt. Een rotor met een lager stroomverbruik is dan een mogelijke oplossing. de Moteck verbruikt gemiddeld slechts 200mA tijdens het draaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen