Ga naar inhoud


Wie kent de multiprog2000


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,<P>Hij is in Nederland verkrijgbaar, kost wel DM 239,= dus maakt het niets uit of je deze nu hier of in Duitsland bestelt. Met de rembours kostem kom je allebei op hetzelfde bedrag uit. Bovendien niet leverbaar tot eind augustus.<P>Groeten,<P>Mard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Mard:<BR><B>Hallo Allemaal,<P>Hij is in Nederland verkrijgbaar, kost wel DM 239,= dus maakt het niets uit of je deze nu hier of in Duitsland bestelt. Met de rembours kostem kom je allebei op hetzelfde bedrag uit. Bovendien niet leverbaar tot eind augustus.<P><BR>waar kan ik die in nederland dan kopen vertel me dat eens <BR>zodat ik dit weekend er nog een kan gaan halen <BR>stuur me maar een berichtje moet je alleen maar even op het bloemetje clicken onder aan op mijn repley<P>Groeten,<P>Mard<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rico,<P>Zoals ik reeds in mijn vorige bericht heb aangegeven zijn de progammers niet eerder leverbaar dan eind augustus (zie ook de berichten van TeeBee. Dus van het weekend kun je wel vergeten.<P>Ik stuur je wel het internetadres waar ze verkrijgbaar zijn in Nederland.<P>Groet Mard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Mard:<BR><B>Hoi Rico,<P>Zoals ik reeds in mijn vorige bericht heb aangegeven zijn de progammers niet eerder leverbaar dan eind augustus (zie ook de berichten van TeeBee. Dus van het weekend kun je wel vergeten.<P>Ik stuur je wel het internetadres waar ze verkrijgbaar zijn in Nederland.<P>Groet Mard<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>weet je Mard<BR>ik heb nog niet het adres van je gekregen in NL<BR>maar ik heb gisteren naar ...... gebeld en als het goed is komen ze maandag binnen dus ben ik bereid om die daar eventueel te gaan halen alleen voor mij is het een stukje rijden ik woon in rotterdam dus dat zijn ongeveer wel zo'n 3 uurtjes rijden maar dan heb ik hem wel of het moet zo zijn dat dat adres in holland ze ook heeft <P>wat kan die multiprog nog meer <BR>kan ie ook gsm kaarten lezen en ook bv de gouden spaarkaart van esso<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info:<P>Ik heb 1 Multiprog 2000 te koop wegens DUBBEL... Vergissing bij de bestelling, maar dan moet je hem wel komen halen. (omgeving Lier, Belgie)<P>Ik vraag je gewoon wat ik ervoor betaald heb.<P>Mail maar als je geinteresseerd bent:<P>reboot@yucom.be<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by reboot:<BR><B>Ter info:<P>Ik heb 1 Multiprog 2000 te koop wegens DUBBEL... Vergissing bij de bestelling, maar dan moet je hem wel komen halen. (omgeving Lier, Belgie)<P>Ik vraag je gewoon wat ik ervoor betaald heb.<P>Mail maar als je geinteresseerd bent:<P>reboot@yucom.be<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>hoezo heb je er 2<BR>vergissing of zo<BR>als je nu aanwezig bent kom even naar <BR>het chat en voice board van sat4 all<BR>zie het bovenaan ....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...