Gast Geplaatst: 18 juli 2005 Geplaatst: 18 juli 2005 Dit is 'n handige plugin om de opgenomen film-lijst te bewerken/recreeren Release notes Plugin to rebuild the recorded movies-list. You can sort the Movies in several ways: * Date ASC/DESC * Description ASC/DESC * Filename ASC/DESC. Recordings.epl_Creator_v1.00.rar
ronaldsl Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Hoi, Ik ben natuurlijk ook al mn films weer ns kwijt (+- 40 GB) Via de webbrowser de lijst opnieuw genereren lukt niet, failed.... Ik denk he leuk deze plug-in maar helaas na het opstarten zit de box helemaal vast. Opnieuw opstarten met de drie knoppen. Wie weet raadt ? Ronald Hydra Phoenix en 7000
Sat-Turner Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Citaat: Via de webbrowser de lijst opnieuw genereren lukt niet, failed.... Dan is er meer aan de hand verwacht ik. Heb je dit geprobeerd met Hydra Phoenix (zag ik in de signature)? Groeten, Sat-Turner Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird PLi-per de PLi-per de PLi
ronaldsl Geplaatst: 20 juli 2005 Geplaatst: 20 juli 2005 Yep Zonet nog even gekeken, en andere opties van deze plugin geprobeerd, maar noppes nada.... shit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen