Ga naar inhoud


Discovery en Reuters en BBC 1 & 2


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nu een beetje verder op weg en heb m'n eerste c... ge...<P>maar heb een vraag<P>ik heb 2 lnb's op de schotel zitten <BR>astra / hotbird<P>maar ontvangt discovery niet in het engels<BR>wildeze graag in het engels ontvangen <BR>hoe kan ik dit doen ?<P>waar kan ik reuters ontvangen want deze wil ik ook graag hebben <BR>wat ik in de nokia 9500 met DVB 2000 <BR>in de lijst kan zien is dat deze wel in de lijst voor komt maar ik niet kan ontvangen omdat hij aangeeft met een ikoontje no sateliet<BR>wat moet ik doen om deze te ontvangen een draaibaar systeem maken ?<P>en waar kan ik BBC 1 en 2 vinden <BR>ik kan zowel in de lijst als in het forum niets hierover vinden <BR>zit de BBC 1 en 2 niet op de sat ?<P>wie reageer..<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Rico,<P>Discovery in het Engels zit volgens mij in het C+ nl pakket maar alleen in seca <BR>BBC 1 en 2 zitten op de Astra 2 in het Sky digital pakket .<BR>En Reuters.... geen idee maar kijk anders is op <A HREF="http://www.satcodx.com" TARGET=_blank>http://www.satcodx.com</A> <P>GR,<BR>Menno<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 30 May 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Hotbird in het Italiaanse Telepui-pakket (gecodeerd in zowel Irdeto als Seca) kan je kiezen tussen Italiaans of Engels geluid.<BR>Ik neem aan, dat je Reuters Financial bedoeld? Die is ongecodeerd te ontvangen op Eutel W3 (7 graden oost) op 12.724V, 1365, 3/4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pids updaten...<P>(sorry voor de dubbele post, maar de 'new topic' knop zit wel een beetje op een lastige plaats.. sorry...)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik al op een andere site gelezen maar <BR>hoe doe ik dat op een nokia 9500 dvb2000<BR>moet ik op de afstand bedienging naar guide<BR>dan kom ik in het menu van dvb een groen menutje<P>ik moet nu alle kanalen handmatig stuk voor stuk proggen klopt dat <P>of kan ik ook alle kanalen automatich doen <BR>moet ik insert all dan gebruiken ?<P>bedankt alvast<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook kant en klare settingslijsten gebruiken, zie forum frequentie&feeds.<P>Je kunt ze dmv insert all een hele frequentie ineens invoegen.<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff.....<BR>Is Softmatic soms het broertje van Pipo?<BR>Maar goed Rico, het is heel goed mogelijk, dat je kaartje goed werkt, maar dat je ontvanger om de een of andere reden de audio-pids niet automatisch bij stelt.<BR>Ik ga er even van uit, dat het menu van DVB2000 op een Nokia9500 het zelfde werkt als op mijn ontvanger (Nokia9600).<BR>Je toetst op je afstandsbediening "Menu" en vervolgens "7 PIDs". Bij 3 kan je dan de audio-pid instellen. Het Italiaanse geluid heeft pid 92, het Engelse geluid pid 93.<BR>Denk er even om, dat je na het invoeren van een pid van slechts 2 cijfers op OK moet drukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ummm ik heb geen broers... maar goed<P>updaten van pids kan ook automatisch (zonder zelf de juiste pids te kennen):<P>- GUIDE (Mainmenu)<BR>- 7 (PIDs)<BR>- 8 (AutoPMT)<P>Kanaal opnieuw vastleggen:<BR>In PIDs menu 'A' ('Menu' toets) drukken en dan '3' (Replace).<P>Wanneer het een 2 (of meer) talen zender is, dan kun je ook eerste je voorkeurtaal kiezen en daarna het kanaal opnieuw vastleggen.<BR>Engels als standaard voor de telepui zenders is erg makkelijk...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...