Jump to content

Discovery en Reuters en BBC 1 & 2

Guest

Recommended Posts

Hallo ik ben nu een beetje verder op weg en heb m'n eerste c... ge...<P>maar heb een vraag<P>ik heb 2 lnb's op de schotel zitten <BR>astra / hotbird<P>maar ontvangt discovery niet in het engels<BR>wildeze graag in het engels ontvangen <BR>hoe kan ik dit doen ?<P>waar kan ik reuters ontvangen want deze wil ik ook graag hebben <BR>wat ik in de nokia 9500 met DVB 2000 <BR>in de lijst kan zien is dat deze wel in de lijst voor komt maar ik niet kan ontvangen omdat hij aangeeft met een ikoontje no sateliet<BR>wat moet ik doen om deze te ontvangen een draaibaar systeem maken ?<P>en waar kan ik BBC 1 en 2 vinden <BR>ik kan zowel in de lijst als in het forum niets hierover vinden <BR>zit de BBC 1 en 2 niet op de sat ?<P>wie reageer..<P>------------------<BR>

Hoi Rico,<P>Discovery in het Engels zit volgens mij in het C+ nl pakket maar alleen in seca <BR>BBC 1 en 2 zitten op de Astra 2 in het Sky digital pakket .<BR>En Reuters.... geen idee maar kijk anders is op <A HREF="http://www.satcodx.com" TARGET=_blank>http://www.satcodx.com</A> <P>GR,<BR>Menno<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 30 May 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Op de Hotbird in het Italiaanse Telepui-pakket (gecodeerd in zowel Irdeto als Seca) kan je kiezen tussen Italiaans of Engels geluid.<BR>Ik neem aan, dat je Reuters Financial bedoeld? Die is ongecodeerd te ontvangen op Eutel W3 (7 graden oost) op 12.724V, 1365, 3/4.

pids updaten...<P>(sorry voor de dubbele post, maar de 'new topic' knop zit wel een beetje op een lastige plaats.. sorry...)<P>------------------<BR>

dat heb ik al op een andere site gelezen maar <BR>hoe doe ik dat op een nokia 9500 dvb2000<BR>moet ik op de afstand bedienging naar guide<BR>dan kom ik in het menu van dvb een groen menutje<P>ik moet nu alle kanalen handmatig stuk voor stuk proggen klopt dat <P>of kan ik ook alle kanalen automatich doen <BR>moet ik insert all dan gebruiken ?<P>bedankt alvast<P>------------------<BR>

Je kunt ook kant en klare settingslijsten gebruiken, zie forum frequentie&feeds.<P>Je kunt ze dmv insert all een hele frequentie ineens invoegen.<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Pfffff.....<BR>Is Softmatic soms het broertje van Pipo?<BR>Maar goed Rico, het is heel goed mogelijk, dat je kaartje goed werkt, maar dat je ontvanger om de een of andere reden de audio-pids niet automatisch bij stelt.<BR>Ik ga er even van uit, dat het menu van DVB2000 op een Nokia9500 het zelfde werkt als op mijn ontvanger (Nokia9600).<BR>Je toetst op je afstandsbediening "Menu" en vervolgens "7 PIDs". Bij 3 kan je dan de audio-pid instellen. Het Italiaanse geluid heeft pid 92, het Engelse geluid pid 93.<BR>Denk er even om, dat je na het invoeren van een pid van slechts 2 cijfers op OK moet drukken!

ummm ik heb geen broers... maar goed<P>updaten van pids kan ook automatisch (zonder zelf de juiste pids te kennen):<P>- GUIDE (Mainmenu)<BR>- 7 (PIDs)<BR>- 8 (AutoPMT)<P>Kanaal opnieuw vastleggen:<BR>In PIDs menu 'A' ('Menu' toets) drukken en dan '3' (Replace).<P>Wanneer het een 2 (of meer) talen zender is, dan kun je ook eerste je voorkeurtaal kiezen en daarna het kanaal opnieuw vastleggen.<BR>Engels als standaard voor de telepui zenders is erg makkelijk...<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.