Ga naar inhoud


voyager


Gast janB

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar iemand die net als ik in het bezit is van:Nokia 9600<BR> season interface<BR> Irdeto All-cam<BR> Voyager 1.86<BR> Windecrypt 104<BR> Robin Hood<BR> Secasim 32<BR>Ik heb van alles geprobeert om dit aan het werk te krijgen(met/zonder externe 5V voeding)In alle programmas kom ik niet verder als RESET.Season interface voorzien van andere I.C.Zat in JCL232CPE,deze vervangen door HIN232CP. Niets!<BR>Is er iemand die dezelfde spullen als ik gebruikt en waar het wel werkt?<P>B.V.Dank<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dezelfde set als jij, had hetzelfde probleem en ja, ook ik had de i.c.-s al vervangen en nee, dit hielp niet. Nu start ik Voyager middels een bat-file op en stuur hem direct in de Irdeto mode. Zet je verder wel eerst Voyager aan voordat je de ontvanger aanzet ? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

George, bedankt voor je reaktie.<BR>Ja ik start Voyager op voordat ik de ontvanger aanzet.(geen resultaat)<BR>Het programma opstarten met bat-file,geen resultaat.<BR>Heeft iemand nog meer ideeen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past de voyager-print wel goed ? Kijk even de slijtagesporen na op je printje. Is het printje niet vettig? De passing komt nogal gevoelig, het is net of een kontaktje niet wordt gemaakt. Heb je je RS-232 kabeltje al doorgemeten ? Heb je spanning op de IC's van je printje (kijk even het schema na voor de meetpunten !) Heb je al een andere pc geprobeerd ? Start je het programma direct in dos (geen beschermde modus) ?<BR>George <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...