chris64 Geplaatst: 23 juli 2005 Geplaatst: 23 juli 2005 Wie kent dit type pioneer die uit polen komt achterop staat BCT1430 en op de print staat BNP-1323-B.MIjn vraag is hoe kan ik deze patchen en welke software moet ik er voor gebruiken. bij voorbaat dank. Chris
Pionewbie Geplaatst: 23 juli 2005 Geplaatst: 23 juli 2005 Citaat: Programma om te flashen: Pionero 4.0 Final DBRS100/200/BCT14xx - Firmware: [color:"white"]AAAA[/color] Adres: 7FE0 0000 [color:"white"]AAAA[/color] Lengte: +/- 1.5 Mb [color:"white"]AAAA[/color] Methode: Parallel/serieel en Jtag - Kanalenlijst [color:"white"]AAAA[/color]Adres: 6000 0000 [color:"white"]AAAA[/color]Lengte: 320 - 512 kb [color:"white"]AAAA[/color]Methode: Parallel/serieel en Jtag - Eeprom [color:"white"]AAAA[/color]Methode: Serieel en Jtag Bron: Pioneer Wetenswaardigheden In Pionero configuratie kiezen voor: BCT1430 BNP-1323-C-Y Voor firmware kijk even bij de sticky topics (Firmware Euromuis of Firmware Spirit_Rules) en kies recente firmware voor een 14xx receiver
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen