Ga naar inhoud


koop kaart


Gast janB

Aanbevolen berichten

ik kan een seca kaartje kopen voor het spaanse pakket op astra.<BR>Vraag:moet ik deze kaart elke maand voorzien van nieuwe codes,zoja welke software/hardware heb ik hiervoor nodig?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, dat zit er wel in. Daar heb je een JDM programmer voor nodig. Kost je samen ongeveer hfl 140,--. Ik zou het dus zelf maar doen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik de codes van de koopkaart ook programmeren met een VP 2 van ome willem?<BR>en moet ik dan de PIC of de EEPROM voorzien <BR>van de nieuwe codes?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

??????? gaat het hier om een orginele seca kaart ????????? zo ja lekker van afblijfen.<BR>hiermee is (nog) niks mee aantevangen ..<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,het is een nagemaakte kaart,met een PIC en een EEPROM .<BR>Gekocht bij een sat winkel,deze beweert dat je met deze kaart kunt blijven kijken want hij krijgt een update via de satelliet??? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk. als je teminste spaans praat ;-).<BR>garantie tot de deur denk ik ..<BR>zou kunnen werken . maar zal er niet teveel voor betalen. wafertje zit rond de 45 gulden <BR>op het net exl de rembours. koop er een programmer bij van rond de fl.140 en maak je eigen kaartje . niet autoupdate. 1 per maand keys erop (zolang het nog duurt) en je bent klaar. spek niet de sat dealer die ze voor geprogt verkoopt zou ik zeggen .Of hij moet ze tegen een vriendelijke prijs verkopen<BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

f250,00 noem ik niet vriendelijk geprijst,maar ik heb een VP 2 besteld bij ome willem om aan het eind van de maand de nieuwe code's in te voeren.<BR>Weet alleen nog niet hoe.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djazzie,bedankt voor je informatie.<BR>Zodra ik mijn VP2 programmer binnen heb ga ik het uitproberen.Als ik dan nog vragen heb zie je mij weer in dit forum.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje:Als ik het werkende koopkaarje inde VP2 stop kan ik dan ook uitlezen wat er op dit moment op de kaart staat?Als dan de code's veranderen,delete ik de oude code's en vervang ze door de nieuwe? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze kaart gewoon eerst in je tuner steken en eerst +/- 20 min op de te ontvangen kanaal laten staan en dan is de kans groot dat hij het doet.<BR>Dus niet te snel progg.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze kaart gewoon eerst in je tuner steken en eerst +/- 20 min op de te ontvangen kanaal laten staan en dan is de kans groot dat hij het doet.<BR>Dus niet te snel progg.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...