Satbakker Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 Hoi, ik heb een probleempje met het wireless versturen van mp3 tjes naar mijn dreambox met het programaatje DCC. Hij begint goed met versturen maar halverwege stopt ie ermee en moet ik mijn linksys router en linksys accespoint aan de DB ressetten om weer verbinding te krijgen. Hetgene wat verstuurt is voordat hij de verbinding eruit gooit staat dan wel op de DB. Wat kan hier aan de hand zijn? Weet iemand een oplossing? Bedankt Satbakker - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Ome Merde Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 misschien "stikt" je wifi-router in de hoeveelheid data. probeer eens wat minder mp3's in 1x te verzenden en anders even via UTP kabel proberen, al was het alleen maar om te testen. merDe deze ruimte is te huur
milili Geplaatst: 28 juli 2005 Geplaatst: 28 juli 2005 probeer eens zonder encryptie of doe je dit al ?? of zet de verbinding eens lager je kunt ook wel een gewoon ftp programma proberen, bij mij heb ik via ook een linksys accesppoint een hele 3,7 gb aan mp3 overgezet het duurt even maar het ging in een keer goed. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Satbakker Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Geplaatst: 29 juli 2005 Nou, het grappige is dat wanneer ik mp3 van de dreambox naar de PC breng, het wel goed gaat met dezelfde snelheid. Ook wanneer ik liedje per liedje over zend van de PC naar de dream stikt/stopt de verbinding ermee en moet ik de router ressetten. Hoe kan ik overigens de transmissie snelheid lager zetten dan? Bedankt voor de replays, Satbakker - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
milili Geplaatst: 30 juli 2005 Geplaatst: 30 juli 2005 in de tools van je wifi is meestal de mogelijkheid om van bv 54mbit naar 46 of 38 of 11 of zelfs 1,1mbit snelheid in te stellen voor je wifi verbinding. wel een raar verhaal dat het een kant op wel gaat ?? succes ermee Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen