Ga naar inhoud


Winamp uitvoeren vanaf cd mogelijk?


Newbie

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om wimamp vanaf een cd uit te voeren zonder enige install, ivm het luisteren van mp3's op het werk. Of weet iemand een progje die dit wel kan en zoals winamp met playlists werkt, op het werk gebruiken ze Windows2000, volgens mij zit de mediaplayer er niet in Ik weet dat dit met een zeer oude versie wel kon, kan dit echter ook met de nieuwe winamp5 of 2.x? Ik weet wel dat winamp5 problemen heeft met accounts zonder systeembeheer rechten.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als geregistreerd gebruiker meen ik te weten dat je winamp alleen maar op de pc kunt installeren, dus niet rechtsreeks van een CD rom afspeelbaar.

 

Maar er zijn op het internet toch voldoende FREE players te vinden?

Googelen is nu een woord wat ook in de dikke van Dale voorkomt

 

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oude versie kon je rechtstreeks vanaf de cd starten zonder install, ik meen ergens gelezen te hebben dat het versie 5 het ook kon als je bepaalde ebstanden meeneemt op de cd.

 

Maar het is waarschijnlijk niet meer nodig, windows mediaplayer blijkt toch wel toegankelijk voor mij hier, ik kan dan thuis de mp3's op cd branden en evt de m3u afspeellijst meenemen en hier lokaal zetten, de mediaplayer kan die ook aan. Nu nog een oortelefoontje met lange snoer regelen. Ik heb mijn oude omgebouwd voor de nokia headset.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...