Ga naar inhoud

Nieuwe lijn Dreamboxen van Dream Multimedia!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

maar wat dekt die vlag 'plug & play' eigenlijk?? zolang dit niet duidelijk is zou ik nog niet onmiddellijk spreken van spectaculair. Maar goed, we zien wel wat het wordt.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Zou zo'n twin-tuner model ook DVB-C (digitale TV) en SAT tegelijk kunnen ontvangen? Omschakelen via afstandsbediening?

Dat zou handig zijn met een Essent Digitale TV kaartje....

Geplaatst:

@=Michel=, Hoe gaat Premiere dit dan in November doen? Er zijn dus wel al leveranciers die wel een werkende box kunnen leveren, want volgens de berichten gaat Premiere meteen in MPEG4 beginnen. Tja, als er dan geen ontvangers zouden zijn wordt dat lastig ontvangen. Valt me dus heel erg tegen dat ze nog niet eens aan de 8000 begonnen zijn. Zat er namelijk met smart op te wachten en had eignelijk verwacht dat ze op de IFA met een werkend exemplaar zouden staan.

Geplaatst:
Citaat:
Zou zo'n twin-tuner model ook DVB-C (digitale TV) en SAT tegelijk kunnen ontvangen? Omschakelen via afstandsbediening?

Dat zou handig zijn met een Essent Digitale TV kaartje....

Dan koop ik er ook direct één !
Want hier ook digitale tv van Telenet beschikbaar, zou hééél leuk zijn als dat samen op dezelfde box zou kunnen.
DVB-C en DVB-S op dezelfde doos is de ideale combinatie !!!
Enig idee of er ooit zoiets aan zit te komen ? Want ik heb zo'n vermoeden dat er wel meer mensen met kabel en sat thuis zitten.

CU
Red
Geplaatst:
Citaat:
maar wat dekt die vlag 'plug & play' eigenlijk?? zolang dit niet duidelijk is zou ik nog niet onmiddellijk spreken van spectaculair. Maar goed, we zien wel wat het wordt.

Daar heb je natuurlijk niets aan.
Die tweede tuner prik je er 1 malig in en klaar ben je.
Dan mag de spanning er best wel even van af.
Wat is next, een hotswap voeding ?

Overgens is een Dreambox twintuner op zich wel leuk natuurlijk.
Geplaatst:
Citaat:

Wel als er losse tuners voor ether, kabel en satelliet komen. Dan is dat echt wel heel handig. Maar goed, eerst maar zien wat het wordt.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Wel als er losse tuners voor ether, kabel en satelliet komen. Dan is dat echt wel heel handig. Maar goed, eerst maar zien wat het wordt.

Hoezo, die tuner er in is toch maar 1 keer nodig, of moet hij er steeds weer uit ?
Geplaatst:

Zie het nut van plug & play voor de tuner ook nit echt zitten. Wel zou het handig zijn als je meteen een triple tuner uitbrengen. Net zoals zo'n beetje iedere digitale TV in de USA heeft. Kan je tenminste je SAT, je KABEL en een gewone antenne eraan hangen.

Waar ze trouwens wel eens aan mogen beginnen is de mogelijkheid dat je een opgenomen programma een beetje kan editen. Dus dat je begin en eind eraf kan knippen. Iedere simpele DVD recorder en/of satontvanger heeft dit inmiddels. Maar dat is denk ik meer iets voor een ander topic.

Geplaatst:

Het plaatsen van losse tuners vind ik spectaculair. Dat het plug & play zou zijn is maar een bijzaak. Als het moederbord goed ontworpen is zou je op die manier de ontvanger altijd geschikt kunnen laten worden voor nieuwe infrastructuren. Wil je bijvoorbeeld je schotel vervangen door een Digitenne antenne? Hoppa, even een andere tuner erin en je kunt gewoon dezelfde ontvanger blijven gebruiken...

Geplaatst:

met die losse tuners blijft het klooien. Laat die plug&play maar varen en breng gewoon een combo-toestel uit dat sat, cable en terrestrial gewoon combineert en liefst in die zin dat al deze zenders in één zenderlijst kunnen. DAT zou pas revolutionair zijn. Dreambox, maak je naam weer waard!!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Hmmm? met dreambox 500 kan je dus ook digitale televisie pakken? ... maw moet je dan zo'n geen box huren van telenet of belgacom? ... werkt dit ook in italie (aangezien ik verhuis binnen een maand) ... tja keb er ni zo veel kaas van gegeten de laatste tijd ... met al die verschillende 'digitale' tv weet ik het soms niet meer :s

el chillum

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen