JohnnyBee Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb een tuner voor een Humax, en de vraag is nu welke loader hoort daarbij? Het is een type SD1228/ L MK2, bij het type SD1228/ LA MK2 hoort de loader L1.37 dat weet ik zeker. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
JohnnyBee Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2005 Bedankt Steve, heb ondertussen het probleem bij de originele tuner gelokaliseerd door met kalte-spray de omgeving van de blauwe cond. te koelen, condensator had ik reeds vernieuwd zonder resultaat, zou het kristal ernaast zelf de dader kunnen zijn en temperatuur afhankelijk kunnen zijn? Wat denk jij Steve ? Een schema van de tuner zelf heeft toevallig niemand zekers, kan het niet vinden op het www vandaar ? Een nieuwe tuner van het andere type plaatsen werkt niet, misschien moet ik daarvoor de loader wel degelijk ook vervangen, maar gaat dit dan geen problemen geven met de rest van de hardware? Waarom maken ze die tuners toch zo verdomd klein, een Hummi is toch geen Space-shuttle !!!??? P.S. heb eerder al een Via door een draadbruggetje moeten vervangen zodat de +5volt van de regelaar op het printje waarop de tuner gemonteerd zit, terug bij de tuner terecht kwam, er was een VIA defect, gaf niet meer door naar de andere zijde van de print. Dus zo zie je maar weer hé, een defect ligt niet zo direct voor de hand, nameten die hele handel dus en niet denken 't zal wel ok zijn !!!! Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
JohnnyBee Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2005 Hmmmm....kristal ook al eens vervangen, weer zelfde resultaat, bij warm worden signaalkwaliteit 0%. dedjuu. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen