Ga naar inhoud


Faq over JDM programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de low cost JDM programmer in elkaar gestoken (zie <A HREF="http://www.jdm.homepage.dk/newpic.htm)" TARGET=_blank>http://www.jdm.homepage.dk/newpic.htm)</A> voor het programmeren van irdeto pic kaartjes.<P>Kan er iemand een faq maken hoe ik tewerk moet gaan om de PIC kaarten te programmeren!<P>Ik denk dat deze handleiding voor iedereen een verlossing zou zijn van het vele zoekwerk.<P>En wie wil er niet over een programmer beschikken voor slechts een paar honderd frank of guldens i.p.v. 1800Bfr of 90 gulden aan een programmer te geven die hetzelfde kan!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor het proggen van de pic met die programmer is geen faq nodig... werkt perfect met ic-prog(picprog) 09<BR>heb je er trouwens al een kaartlezer op gezet? hij werkt ook perfect om de pic op een goldwafer te proggen.<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg die programmer gewoon niet aan de praat!!!<P>Heb jij enig idee hoe ik deze testen?<P>Heb jij hem ook gebouwd zoals hij op de site terug te vinden is?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ook zo inelkaar gezet stelt echt niks voor. alleen wel opletten dat je de kabel aansluiting (pin connectie)goed omzet<BR>als je van 25 naar 9 pins gaat. hij moet dus op de serieele poort en niet op de printer poort !!!!.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

en let er wel even op dat je een recht toe recht aan RS232 kabeltje gebruikt DAT VOLLEDIG IS BEDRAAD en niet de ook veel in sattelietland gebruikte null modem kabel. <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het PIC gedeelte werkt!!<BR>Maar het programmeren van een 24C16 krijg ik nog niet voor elkaar!<P>Iedereen zegt hier dat je irdeto via het loader programma in de eeprom moet steken?<BR>Dat werkt toch gewoon ook! eeprom in programmer en programmeren!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...