Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Hoi allemaal, Ik heb na maanden mijn Dreambox 7000S nog eens uit de kast gehaald en getracht de nieuwste images te installeren. Wat ik merk is dat blijkbaar images met een loader vanaf versie 1.09 niet werken op mijn DB ??? Zit daar enige logica in ? Alvast bedankt voor alle tips !
satvet Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Hoe geïnstalleeerd? flash of multiboot? In het eerste geval; frontprocessor ook geupdate? In het laatste geval; versie frontprocessor = ? Deze kan te laag zijn voor de nieuwe images.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Het is een gewone flash, geen multiboot. Er wordt op een gegeven momentgevraagd om de FP te updaten en dan heb ik OK ingegeven maar of dat werkelijk gedaan is is me niet duidelijk .. Kan ik dat controleren op één of andere manier ?
view Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Hallo, ja dat kan je door in het menu de "I" te kiezen en dan "about" te kiezen. Daar staat dan "FP Version: 1.06 Bij 1.06 is hij geupt. Groeten, view.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Software version 1.0.8,05.12.2004 FP Version : 1.06 Dus staat hij goed lijkt me ??? PS : Bedankt voor je hulp !!!
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 je Front Processor is ge-update, ik zou eens met een frisse lei beginnen * erase.img erin (seriëel (nulmodemkabel) met dreamup) * flashen (seriëel (nulmodemkabel) met dreamup) * flash erase * configgen dan moet het (weer) werken ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen