Ga naar inhoud


Topfield 5000 Display tap


Rayman

Aanbevolen berichten

Als bijlage bij dit bericht heb ik toegevoegd de tap van deadbeef, TF5000Display.

 

In de laatste paar versies heeft deadbeef een hoop nieuwe mogelijkheden geintroduceerd.

 

Je kunt het display van je Topfield 5000 nu in alle modi op alle mogelijke manieren aanpassen.

 

In de standaard modus kun je de tijd, kanaalnaam (4 cijfers of letters continu), volledige kanaalnaam, enz. enz. enz. zien.

 

Tijdens opnemen en afspelen kun je eindelijk van de standaard melding reco en play afkomen. Je kunt de verstreken tijd, de resterende tijd, gewoon de klok, combinaties van deze en zo voort zien.

 

Happy heeft in het verleden deze tap ook al eens onder handen genomen, maar sinds die tijd is deze tap weer ontzettend uitgebreid. Ik vind ook deze tap een supertap!

 

Voor wie zin heeft, kijk er maar naar. Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

 

 

Groeten,

936087-TF5000DisplayV1_21.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, maar heb net even nagekeken, Nicedisplay is alleen voor de 5500.

 

Maar je hebt gelijk. Als ik een 5500 zou hebben, zou ik niet de versie gebruiken waar ik deze draad mee ben begonnen.

 

Maar voor de mensen met een 5000 blijf ik dit een hele mooie tap vinden.

 

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk zelf kanaalnamen aan te maken zoals bijv. veronica veranderen in vero zodat iet niet gaat scrollen?

 

Dat scrollen leidt af, gisteren voetbal gekeken op rtl5 en dat zag er mooi uit op het display, vooral omdat dat met kleine letters kan.

 

leuke tap.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is het ook mogelijk zelf kanaalnamen aan te maken zoals bijv. veronica veranderen in vero zodat iet niet gaat scrollen?


Ja, in het bijgeleverde bestand met de extensie .chn kun je dit aangeven (let op: dit bestand moet in de ProgramFiles map, ook als de tap zelf in de map Auto Start staat!).

In de instellingen moet je dan bij channel info, channel number zetten.

Als er in het .chn bestand dan geen record voor het huidige kanaal zit, dan laat hij het nummer zien, en anders de 4 letters zoals in het bestand.

Groeten,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...