Ga naar inhoud


Kosten Cd kaart


pandit

Aanbevolen berichten

Hi allemaal

 

Canal Digitaal heeft in twee jaar de abonement tarieven voor het basis pakket in 2 jaar verdubbeld, van 15 naar 30 Euro's daar is op dit board al met veronrwaardigdiging over gediscusieerd. Nu betaald een kennis van mijn moeder slechts 16 euro/jaar (1 euro duurder geworden, dat lijkt me redelijk). Terwijl zij en ik 30 euro moeten betalen. Kan iemand me vertellen hoe dit zit ? Ik heb mijn kaart indertijd ( 4jaar terug) gekocht samen met een ontvanger, mijn moeder 1,5 jaar geleden ook. heeft dat hier mee te maken?

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Terwijl zij en ik 30 euro moeten betalen.

 

nee hoor , je hebt zo veel op dit board gelezen toch??!!!

 

daar staat ook dat de € 30,00 NIET verplicht is

het is alleen een soort verzekering voor je kaart

en je belt een goedkoper 0900 nummer

 

je hebt GEEN verplichte maandelijkse kosten

 

dit in tegenstelling tot elke andere vorm van signaal ( digitenne/kpn tv - versatel - kabel )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

 

Foutje. Ik bedoelde het setop (o.i.d) pakket met alleen de 3 publieke en 7 commerciele zenders. sommige betalen hier 16 euro/jaar voor en anderen 30 euro. Hoe kan dit. Op hun site zie ik hier niets over. Hoe zit dat? Goedkooop 0900 nummer heb ik niet nodig (Ik bel ze nooit).

 

Citaat:
kabel is 6 keer duurder,alles wordt duurder,en voor oude leden wordt geen uitzondering gemaakt.

 

Met kabel kan je een onbeperkt aantal toestellen aansluiten, en is het Nederlandse aanbod aazienlijk groter. Wil je dit met CD gaan doen dan is CD toch aanzienlijk duurder. Bij een gemiddeld huishouden staan 3 TV's. 3 keer basis pakket, 3 digitale ontvangers, Quotro LNB op je schotel

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...