Gast Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 hoi ik heb een originele cyfra+ ontvanger dus een seca ontvanger.je zou dus zeggen als ik men canaal digi kaart erin doe moet hij ook canal plus kunnen ontvangen . dat doet hij dus niet hij ontvangt alleen maar signaal op hotbird en niet op de astra heeft iemand wel eens zon apparaat gebruikt voor de astra of heb ik het mis.
leo1949 Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dan heb je een probleem. De nederlandse goedgekeurde bakken zijn helemaal ingericht voor en door CDS en kunnen alleen Astra ontvangen en met een zooi ingrepen een andere sat. Dit is denk ik ook met jou ontvanger zo maar dan voor Cyfra (Polen). Je zal moeten zoeken naar alternatieve ontvangersoftware. Groetjes en veel suc6 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 13 augustus 2005 Geplaatst: 13 augustus 2005 Citaat: hoi ik heb een originele cyfra+ ontvanger dus een seca ontvanger.je zou dus zeggen als ik men canaal digi kaart erin doe moet hij ook canal plus kunnen ontvangen . dat doet hij dus niet hij ontvangt alleen maar signaal op hotbird en niet op de astra heeft iemand wel eens zon apparaat gebruikt voor de astra of heb ik het mis. Andere software in de ontvanger laden ! Philips of Pioneer?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen