Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik sta op het punt (in Spanje) een MVision 7000 combo (sattelite en terrestrial) aan te schaffen. Deze bevat 2 CI modules EN een embedded kaartlezer. Kan iemand mij vertellen of deze embedded kaartlezer werkt met de kaart van Can.digitaal NL ? Bij het kopen van de smartcard van Can.digitaal wordt mij gevraagd of ik een Mediaguard of een Seca2 wil. Welke moet ik hebben ? Bedankt.
D.Quijote Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Mijn m-visoin fc 7000 werkt met zowel een irdeto als met een seca 2 kaart in het embedded slot. Mediagard = seca 2 Ik krijg trouwens zonder problemen mijn maandelijkse updates binnen met mijn irdeto kaart. Mijn seca kaart zit in een decoder die alleen seca slikt. Waar ga je die decoder trouwens kopen, bij die zaak in Marbella ????? Ik weet niet of de spaanse versie van die decoders gelijk is aan de nederlandse versie. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Waarschijnlijk in Sevilla (sonicolor) en anders via internet (ik zit in Cadiz). Weet jij hoe het precies met de kosten zit van die kaart. De kaart kost € 89,00. Zit daar al een jaar SET TOP BOX abonnement bij en de activeringskosten en de registratie kosten ?. Of gaat dat nog eens apart ?
lock Geplaatst: 14 augustus 2005 Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik kan het verhaal van Don Quijote bevestigen; in de M-Vision fc 7000 werkt zowel de Irdeto2 ,als de Seca2 kaart in de embedded en de updates komen ook goed door. De goedkoopste manier om aan een CD kaartje te komen is om via Te Koop gevraagd een oud , geregistreerd ,Irdeto 1 kaartje aan te schaffen (er zijn vast nog wel leden die zo,n kaartje hebben) en die via kaartwissel.nl om te ruilen voor een Seca2/ mediaguard kaartje. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen