Ga naar inhoud


nokia 96**


Gast

Aanbevolen berichten

mijn vraag is als volgt hoe zet ik op mijn 9600 de software blocker aan het is niet de zelfde combinatie als bij een 9500 (8-3-5)<BR>heb ik al geprobeerd maar helaas<BR>het is zo rot dat updaten steeds.<P>cu<BR>idofix<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is een beetje afhankelijk van de gebruikte software in je CI , als je een gepatchde versie hebt bijv. 46SE dan kun je in het options menu de EMM op bijv. GER zetten , dan blokkeert die kommando's naar een NL kaart.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een all cam er in zitten en draai dvb 2000 versie 1816 <BR>hopenlijk weet je met deze gegevens mij meer te vertellen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ups TeeBee,<P>Nu zal ik je toch tegenspreken het is inderdaad WEL mogelijk zoals Tech hierboven beschreef.<BR>Als je een C kaart in de CI 4.6SE steekt zal deze de EMM commando's via de de 1702 indentifier uit de TS stream halen. Als je nu in de EMM stream fixed op GER zet en er een nederlandse kaart in steekt zal de CI cam naar 1702 identifiers gaan zoeken. Maar deze zijn er niet voor een Nederlandse kaart.<BR>Je kunt dit verschijnsel bijv. met een dbox/9200/9500 gemakkelijk zien. Steek een nederlandse kaart in de ontvanger en zet hem op FILMNET HELLAS kijken nu in het cam menu naar de EMM/ECM pid je zult zien dat deze 00C1 is steek nu een C-kaart in de ontvanger en nu is de EMM pid 00C0 !!! Dit is ook de reden waarom AUTOUPDATE op een duitse kaart niet werkt simpelweg omdat de EMM stream niet naar de kaart gestuurd wordt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

beste teebee ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn decoder met cam gekocht bij een bekende dealer in uden meschien dat je nu weet welke versie er toen voorradig was en jullie spreken over het cam optie menu maar waar kan ik die emm in stellen ( veranderen )<P>alvast bedankt<P>cu<BR>idofix<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog niets met je cam gebeurd is na aanschaf zit er originele soft in.<BR>De enige oplossing is dus patchen daar zit nl. de mogelijkheid in om de CI opties zodanig te wijzigen zodat je kaart niet meer uitgezet kan worden door C+.<BR>Een mailtje naar TEEBEE dus.<P>TEEBEE wat is het verschil tussen 46SE en 0.05? Zitten er nog voordelen aan ten opzichte van 46SE?? zo ja zou je het dan ff op de mail willen zetten?? bvd.<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met die 9600 mc kaart werkt wel maar alleen mc met een duitse kaart werkt alles, maar een gold doet alleen het hollandse incl mc dus geen duits pakket zowel o als c niet, is dit alles met die o.05 versie opgelost ?<P>C.U <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...