Ga naar inhoud


[Strong] geen Nickelodeon


maup

Aanbevolen berichten


Hallo Maup,

 

Heb je al verderop in de lijst gekeken? Onlamgs bij een collega ook iets soortgelijks meegemaakt. In dit geval was MTV foetsie. Deze bleek toen spontaan op nummer 133 te bivakeren. Misschien is dit bij jou ook het geval.

Een nadeel van originele software is dat de kanalenlijst die door Canal Digitaal wordt geinstalleerd niet kan worden aangepast.

 

Gr. Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

hoi Kilometervreter,

 

volgens mij komt het doordat er geen epg wordt uitgezonden in de avond bij Talpa, ik ga nu eens overdag zenders laten zoeken en kijken wat er gebeurd.

 

thx.

 

Maup

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit al een jaar of zo, heb nu ook geen RTL7 meer na opnieuw zoeken. Ik weet ook niet wat er aan de hand is, ik heb wel gewoon de zenders zoals NGC en Discovery die in hetzelfde pakket zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanalen opniew geladen, 4 nederlandse commerciële kanalen stonden op heel andere plaats waaronder Nickelodeon/Ta en Versatel, ergens in de duizend.

Kijk maar even verder in kan.lijst dan zul je ze waarschijnlijk wel zien.

Suc. Simpelman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...