Ga naar inhoud


24c16 of 24C65


Gast

Aanbevolen berichten

de 24c65 kan meer codes aan dan de 24c16<BR>kan ik de 24c16 vervanggen op de pic kaart door de 24c56<BR>zoja heb je dan ook meer zenders op de asta<BR>groeten fred<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon een eeprom veranderen lijkt een makelijke oplossing maar je kan daarmee niet meer zenders ontvangen op de astra. De files van een 24C16 werken trouwens ook niet op een 24C65. Het is inderdaad zo dat de laatste meer capaciteit heeft en het zo me niet verbazen dat in de toekomst voor bepaalde doeleinden wordt overgestapt op de 24C65. Deze was ook in gebruik in de sky periode....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt voor de uitleg<BR>ik had nog 1 vraagje<BR>ik lees vaak pic kaart versie 2.1<BR>nu heb ik versie 1.1 werkt perfect<BR>maar wat is het verschil van deze twee<P>groeten fred<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piccard 2.1 is een nieuwere versie en sommige files die je van internet afhaald kunnen alleen maar goed ingeprogrammeerd worden als je piccard 2.1 gebruikt. Daarom is het altijd aan te raden om 2.1 te gebruiken. Deze kun je bijv downloaden via de support site van sat4all wwww.djazzy.com<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nee ik dacht dat er de hardware mee bedoeld werd dus de kaart zelf<BR>want daar staat op versie 1.1<BR>op te programmeren gebruik ik 24c13<BR>van willem in combinatie met een jdm<BR>ps de link werkt bij mij niet zodra ik files aanklik komt hij met de melding dat ik geen toegang heb<P>bedankt fred<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...