Ga naar inhoud


Dvb-s


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand waarom er maar zo weinig wordt gemeld over de mogelijkheden van Dvb-s??<P>Moet toch interesant genoeg zijn.<P>Werkt bij mij erg goed, maar er zijn natuurlijk legio mogelijkheden meer met dit Pc boardje.<P>Mischien een idee, Nieuw onderwerp op dit board???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Henk,<P>We zullen het je nog sterker vertellen:<BR>We hebben er zelfs een appart forum voor. Scroll even naar beneden en kijk eens in "InterNet via the Sky". De moderator aldaar (SatMan) weer er echt <B>alles</B> vanaf!:-))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, had ik wel gezien maar ik zie daar eigenlijk alleen maar een paar dingen over internet via dvb-s, ik dacht het ontvangen van zenders en het eventueel dec. daarvan was wel een apparte zaak.<P>maar goed, toch bedankt, je kunt dit toppic wel sluiten, ik lees cq schrijf daar wel verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft mag de topic nog even open.<BR>Ik heb zelf een nokia9500 en een Technotrend DVBS digitale sat kaart incl. gepatched irdeto ci module( is nu seca ).<P>Zou het ook fijn vinden om meer ervaringen e.d. via sat4all forum uit te wisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...