Ga naar inhoud


alfredo's


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij de url opsturen van Alfredo's website of een andere website. Ik kan met geen mogelijkheid zijn nieuwe file vinden 2*Irdeto/10*Seca.<BR>nobody2050@my-deja.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


mad.gif" border="0 666software.<BR>Jou tool is wel leuk. Maar als iemand iets zoekt, staat het nog niet vanzelf daar. Misschien zelf ook eens wat beter bekijken wat er allemaal staat! In dit geval zeker niet de <B>laatste</B> Alfredo file!<P>Bij hans anders hebben ze ook leuke cool.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Irseto6p bestaat al, en staat nog niet op de DLM. Ook ik heb 'm nog niet, dus ik kan 'm er ook nog niet opzetten! Overigens weet ik nog niet van 10 SECA providers, volgens mij zijn het er nog maar 8.<P>Groetjes,<BR> cool.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

@mmm<BR>ik heb goed gekeken alleen moet je niet<BR>van een verkeerde omschrijving uitgaan<BR>(dat is teminste wat ik ergens op het board<BR>gelezen heb en dus hier weer laat weten)<BR>maar het gewoon binnen halen en dat zeg<BR>ik niet om mijn tool te promoten want ik <BR>wordt er toch niks beter van dus ga niet<BR>sarcastich lopen doen want daar krijg je<BR>je bestanden ook niet mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien offtopic, maar toch:<P>Tool bespaart in iedergeval heel wat gebedel om files en dat houd de zaak wel zo leesbaar en overzichtelijk. Wat mij betreft is het tool een uitkomst. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...