Ga naar inhoud


S*t*ll*tehopper.c*m gestolen info?


Gast

Aanbevolen berichten


Ja Laurals is ook één van de sites waar de satellitehoppertjes veel teksten en layout gewoon klakkeloos van overgenomen hebben. Ze hebben mij ooit gevraagd of ze een stukje van sat4all mochten gebruiken in ruil voor een link, en omdat ze het in eerste instantie netjes vroegen en het maar om een klein stukje ging heb ik ja gezegd. Ik gaf ze een vinger maar ze pakten de hele hand en kopieerden bijna de hele site. Toe heb ik ze een mail gestuurd dat ze alles moesten verwijderen en toen kon ik alleen een grote bek krijgen. <BR>Verder hebben ze o.a. de exacte regelgeving van het satellitefunboard gejat, de PPVclub en andere kleine dingetjes van Laurals, de beginners pagina van Duwgati (met toestemming helaas) en nog wat zaken van andere sites. <BR>Één ding moet je die jongens nalaten. Niemand heeft het voor elkaar gekregen in zo'n korte tijd zoveel "vrienden" te maken <BR>Je ziet nu wel aan het bezoekersaantal dat ze het ondanks het content van topsites te stelen, niet gered hebben. <P>Groetuh, <P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn ze zijn kwaad op SAT4ALL.<BR>Ze lijken C mad.gif" border="0n mad.gif" border="0l+ wel.<P>Ik typte: "Een FAQ hierover staat op SAT4ALL en/of SatelliteFun" <P>Dit werd <B>gecodeerd</B> naar: "Een FAQ hierover staat op ******* en/of SatelliteFun." <P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich zou ik er persoonlijk geen moeite mee hebben om informatie over te nemen;<P>Hoe meer sites met info, hoe beter; er valt er namelijk wel eens smile.gif" border="0 eentje (tijdelijk) uit.<P>Waar ik echter wel een probleem krijg is dat sommige klakkeloos files, pagina's of complete sites overnemen en het voor doen komen alsof ze het zelf gemaakt hebben, en da's in mijn ogen nou erg triest.<P>Zet er dan gewoon netjes een bronvermelding bij, schop je niemand tegen de schenen;<BR>ere wie ere toekomt ...<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en je hoord ook al verhalen dat ze mk's en ppua's afschooien en niks in de plaats zouden geven wat een oplicherts .<BR>Van mij mogen ze voor altijd weg blijven zo'n mensen kunnen we best missen als kiespijn mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...