Ga naar inhoud


Waar multiprogrammer 2001 XL/XLD kopen?


Gast

Aanbevolen berichten

in duitsland is goed<BR>via internet bestellen en word bij je thuis afgeleverd, en dan moet je betalen<BR>heel simpel, heel snel, ong 3 dagen<BR>de enigste kloterij is dat het altijd geld kost, maar ja <BR>mag hier waarschijnlijk geen url zetten van die gasten " twee steentjes punt duitsland" <BR>ze hebben ook een afdeling die internatioaal<BR>levert dus zoeken <BR>Tip, die multiprog met de verlichting is wel aan te raden, kost niet echt veel meer.<BR>dan staat er XLD in de type benamming<BR>( De "d" van licht) Types duits hé<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan iemand mij misschien een adres (internet of telefoon) mailen waar ik de multiprogrammer 2001 XLD kan kopen. Ik zoek al een tijdje..<P>Ik heb van Muts wel twee links gehad maar de ene was in Duitsland en de andere was vrij duur<P>Ik woon in 't gooi <P>e-mail: karagozlum1967@hotmail.com<P>[ 15-08-2001: Message edited by: NEO 80 ]<p>[ 15-08-2001: Message edited by: NEO 80 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...