Ga naar inhoud


Een Nieuwe Humax-Site !!!


Gast

Aanbevolen berichten


kan het alleen maar aamoedigen hoor !<P>maaruh.. volgens mij zorgen die hex files op je site ervoor dat met 1 mailtje van de eerste beste malloot naar tripod/lycos je site weer off-line is.<P>succes !<BR>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teunke,<BR>als je ToxicQ en de andere moderators en enige mede hobyyisten tegen je wil krijgen moet je vooral tegen de regels van het bord ingaan!<BR>In de rules & policies staat toch heel duidelijk GEEN LINKS NAAR COMMERCIELE SITES <BR>EN SITES MET FILES! mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@avensis<P>Dank je voor het meedenken maar de regels zitten toch iets anders in elkaar:<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>...Het plaatsen van decoderingssleutels (keys) op ons board is dan ook ten strengste verboden! Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is echter zonder meer mogelijk... <HR></BLOCKQUOTE> en <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>...In berichten op ons board is reclame, in welke vorm dan ook strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites is niet toegestaan!...<HR></BLOCKQUOTE><BR>Dit is slechts een link naar een andere site waar ook gewoon legale zaken zijn te vinden.<BR>Het is niet aan ons om te controleren wat het content van deze site is daar dat dagelijks kan veranderen. Alleen directe links naar keyfiles en vrijschakelsoftware is hier niet toegestaan. Hier bedoelen we dus een link die direct download.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses Teunke en ToxicQ.<BR>Dus een link waar je indirekt files kan downen<BR>is wel toegestaan begrijp ik.<BR>Gebrek aan inzicht mijnerzijds had de regel iets anders geinterpreteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...