Ga naar inhoud


5600 is uit


RobinHood

Aanbevolen berichten


Ik heb m al mogen testen.<BR>Is eigenlijk gewoon een 5400 maar dan zonder embedded irdeto en met fun-compatible software.<BR>leuke reciever maar geef mij de 5400 maar.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kotie,<P>Heb je ook ervaring met de Echostar 3000 IP. Ik sta in dubio over een Echostar vs een Humax 5400. Wat is jou keuze en waarom?<P>Dank,<BR>NederBelg...<P>PS<BR>Ben nog op zoek naar een goed sat address in Belgie voor een humax en div accessoires..<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de 3000 niet nemen.<BR>De 5400 is echt betrouwbaarder.<BR>Als ge wacht op die cruiser 5000 (motorsturing) hebt ge dezelfde features maar een mooiere ontvanger (alleen geen analoog dan)<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Kotie (edited 19 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er tegen op de 3000? Ik heb er nog nooit een probleem mee gehad. Dit is eigenlijk niet voor de nieuwsrubriek, maar ik zou toch wel eens willen weten wat er dan allemaal voor problemen mee zijn.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Humax is sneller en beter...<BR>Alleen als het gaat om multisatelliet kun je beter een Echostar3000 aanschaffen.<BR>Zelfs de nieuwe 300 software van Echostar kan mij niet tevreden stellen.<BR>Zodra de Cruiser 5000 van Humax er is trap ik mijn Echo de deur uit. uh-interesse?<P>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Punai:<BR><B>De Humax is sneller en beter...<BR>Alleen als het gaat om multisatelliet kun je beter een Echostar3000 aanschaffen.<BR>Zelfs de nieuwe 300 software van Echostar kan mij niet tevreden stellen.<BR>Zodra de Cruiser 5000 van Humax er is trap ik mijn Echo de deur uit. uh-interesse?<P>Punai<P>Meten is Weten, en vooral de echostar 3000 IP<BR>die is toch beter als de humax 5400/5600.<P>Hans<P>Meten is weten, de echostar is beter en vooral techn.<P>Hans <BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...