Ga naar inhoud


wie kan mij op weg helpen? please


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mij op weg helpen. heb een vb2 programmer en smd 16f84 en 24lc16. gebruik het programma 24lc12. programmeer de loader he erin, daarna in de phoenix met het programma winphoenix voor de eeprom, maar dan geeft hij telkens aan failed. (dit alles voor irdeto) Hoe kan dit nou. Kan iemand mij verder helpen. bij voorbaat dank <BR>Arno<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij sommige computers wil het nog weleens helpen om na elke stap, dus na bijv het inbrengen van de loader.hex en voor het proggen van de 24c16 de computer opnieuw te laten opstarten. Dit moet je dan ook weer doen nadat je de 24c16 heb geprogged en de 16f84 weer opnieuw wil proggen. Dit heeft bij de vp2 te maken met een initialisatie manko dat optreedt bij diverse computers.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan aan de loader liggen, met sommige kan je niet de file lezen na het schrijven, als je bijvoorbeeld de mm303rb7.hex van Willem gebruikt moet het wel goed gaan, of anders geen aandacht er aan geven, het werkt wel ondanks de `failed`<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier zelf ook een smd kaartje. Had ook problemen met winphoenix zelfde foutmelding. Gebruik het programma piccard 2.1 om de eeprom te proggen, geen problemen meer, werkt fantastisch. smile.gif<P>Groeten,<BR>exDumber<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles war hierboven staat geprobeerd, maar lukt nog steeds niet. Doe ik soms wat verkeerd.Zo doe ik het: eerst in de vp2 de loader.hex. daarna de eeprom.bin via de phoenixprogrammer op 3.57 mhz en programma winphoenix (heb ook piccard 2.1 geprobeerd) en daarna weer in de vp2 voor de pic.hex. Wat ik ook doe het lukt me niet.Jongens hierboven alvast bedankt. Arno<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien geen goede loader.hex gebruikt en heb je na het proggen van de pic de vp2 wel op de phoenix stand gezet. Overigens moet je voor Irdeto altijd het programma winphoenix voor het proggen van de eeprom gebruiken<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...