Ga naar inhoud


Beginners vraag piccard


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een phoenix programmer en 2 pic kaartjes ( 16f84/24cl16b , 16c84/24cl16b ) kan ik met piccard en mijn phoenix progr. deze kaartjes programmeren ?<BR>Ik heb dit geprobeerd maar als ik de pic probeer te programmeren krijg ik allemaal errors, als het klaar is 100% staat er nog 1 error . Het programmeren van de eeprom is helemaal rampzalig ik krijg iedere keer error reading data !!! Ik heb ook winphoenix geprobeerd maar daar krijg ik altijd de melding reset failed . Als er iemand weet hoe ik dit kan oplossen alle hulp is welkom.<BR>Ik heb al een JDM programmer besteld in de hoop dat dit beter zal gaan . <BR>ik hoop dat er iemand reageert op mijn oproep alvast bedankt .<P>PS: Ik heb ook nog een wit kaartje dat eerst werkte voor bijna alle seca pakketten maar sinds een paar weken werkt het alleen nog voor c+nl en de taquilla kanalen weet er iemand of ik dit kaartje nog kan open zetten voor de andere pakketten ?<P>Groetjes,<BR>Nafets <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welk Bin/hex heb je gebruikt?<P>Het is mogelijk dat de loader niet werkt<BR>Maar,...wat voor phoenix programma is dat?(VP-2,ludipipo of ....)<P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de verlopen kaart geldt , met phoenix progger en piccard 2.1 de key's updaten met de juiste bin file.Dit is allemaal mogelijk zonder eerst de loader te laden , is allemaal niet nodig , als de kaart ooit gewerkt heeft alleen een key update doen.<BR>Download Piccard 2.1 ,speel er een beetje mee en je zult zien dat een update kinderspel is (mits je de juiste key update hebt) Het is mogelijk om alleen van prov3 key 0C ( C NL )te updaten , key zijn overal te vinden.<P>Suc6<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je witte kaart er een is van rond de 500 gulden en dat moet haast wel, omdat ik uit je bericht begrijp dat c+ het daar al langer als een maand op werkt dan moet je hem updaten met een phoenix programmer met een kristal van 3.5 en een speciale update voor deze kaart die wel op het net te vinden is<BR>(heb op dit board al wel een link gezien maar weet niet meer waar) maar je kunt ook terug naar degene waar je hem gekocht heeft deze hoort dat kostenloos voor je te doen<BR>groeten blokker<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...