Ga naar inhoud


CAS INTERFACE SUPPORT PAGINA


magictrance

Aanbevolen berichten


Magic Trance,

 

Ik vind het bijzonder jammer dat je steeds alleen maar op sat4all post als je "reclame" voor je eigen websites wilt maken. Ik vind persoonlijk ook dat het steeds meer op een bannerparadijs als op een hobby site begint te lijken.

Alle bezoekers die je hier mee naar je site trekt (en daarmee de site voor adverteerders interessanter maakt) lijken mij op zijn minst een link terug naar sat4all waard.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Magic Trance,

Ik vind het bijzonder jammer dat je steeds alleen maar op sat4all post als je "reclame" voor je eigen websites wilt maken. Ik vind persoonlijk ook dat het steeds meer op een bannerparadijs als op een hobby site begint te lijken.
Alle bezoekers die je hier mee naar je site trekt (en daarmee de site voor adverteerders interessanter maakt) lijken mij op zijn minst een link terug naar sat4all waard.

Tox.



Nu ben ik niet een mod ofzo, maar is dit niet iets wat per PM moet worden uitgepraat en niet in het openbaar..

Dit lijkt een beetje op site-bashing

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...