Ga naar inhoud


netscape 8 beta


jernst

Aanbevolen berichten


Klopt, hij is gebaseerd op firefox en op vele(?) punten verbeterd. Mijn verbazing betrof meer zijn uiterlijk & gedrag, dan zijn herkomst. Ik vind het er goed uitzien en het draait prima.

Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het is bij mijn weten een iets aangepaste versie van Mozilla, en dat is weer een voortzetting van een heel oude versie Netscape.


Eehm.. Mozilla is gewoon een voortzetting van de laatste echte (eigen) versie van Netscape, dat wil dus niet zeggen dat het niet met zijn tijd is meegegaan want het is ook gewoon doorontwikkeld.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jernst;

 

Citaat:
Klopt, hij is gebaseerd op firefox

 

Hoewel Firefox ook afkomstig is van Mozilla.org, is Mozilla wel een geheel ander produkt. Firefox is een standalone browser met een heel andere kern. Mozilla is een browser/mail agent/news agent/HTML editor/chat prgramma in één, en Netscape is hierop gebaseerd.

 

 

@El Piño:

 

Citaat:
Mozilla is gewoon een voortzetting van de laatste echte (eigen) versie van Netscape

 

De voorafgaande versie(s) van Netscape waren ook al afgeleiden van Mozilla. Als ik het mij goed herinner heeft Netscape indertijd de sources van V6 vrij gegegeven en is Mozilla daarmee begonnen. Netscape V7 versies zijn afgeleiden van Mozilla builds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...