Ga naar inhoud


waar gebleven ?


Gast

Aanbevolen berichten


juist. Dat is dus mijn maat die onlangs bezoek heeft gehad van justitie, op dringend verzoek/bevel van de heren heeft hij zijn site dicht gegooid. Hij weet trouwens nog steeds niet hoe ze bij hem zijn gekomen, had alles keurig geredirect enzovoorts, maar ze wisten bij wijze van spreken wat voor kleur onderbroek hij droeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redirecten moet je heel consequent doen. Dus ook alle links. <BR>Bijvoorbeeld: op je ***.da.ru/index.html moet je niet linken naar /files.html maar naar ***.da.ru/files.html<BR>Ik heb gezien dat ook de bekendere sites dat soms niet doen. Je kunt dan heel makkelijk zien om welke account bij welke provider het gaat.<P>Groetjes,<P>Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ditvoorts,<P>Een beetje 'internetter' kan toch wel zien waar de source staat. Daar kan geen re-director wat tegen doen.<P>Shift+mouseclick leftmouse+rightmouse en dan om van de divrse source grabbers nog maar niet te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles goed en wel, maar intussen zit er dus iemand met de gebakken peren. Hij zegt trouwens dat hij alles met redirecten en zo goed heeft gedaan maar dat ze hem toch hebben gevonden aan de hand van zijn site denkt ie. Hij zegt trouwens ook dat hij zijn site wel eens op deze board heeft gezet of aan iemand heeft gemaild of zo. Isie dus niet zo blij mee. Recherche vertelde trouwens dat zijn kaartjes en programmers de pers ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn legio mogelijkheden om je site zo te re-directen dat niemand er ooit achter kan komen WAAR en van WIE die site komt.<BR>Er moet toch iets mis zijn gegaan, een account met echte persoonlijke gegevens of iets dergelijks ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben het niet over Chris C (whoever that may be). En geloof mij nou: die had zijn zaakjes voormekaar qua redirecten enzo. Heeft er voor doorgeleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk toch niet goed geleerd of ergens een foutje gemaakt. <P>Of misschien voor andere mensen zo nu en dan een kaartje vrijgezet frown.gif" border="0frown.gif" border="0. Kijk je moet echt wat gedaan hebben om een gerechtelijk bevel aan je broek te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo redirecten betrouwbaar.<BR>Zoals Toxic[Q] al aangeeft, is ten allertijden de source te achterhalen.<BR>En wacht dacht je van IP's die gelogd worden bij je ISP op het moment dat je je site upt!?<BR>En dan bestaat er nog de whois database.<BR>Enne tracert..., en zo kunnen we nog wel even doorgaan.<BR>Hoe was het ook alweer....de beste hackers staan aan wal, of zoiets.<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja .. als je ISP niet weet wie je werkelijk bent en dat ook niet kan achterhalen .. wink.gif" border="0 + alles achter die verbinding ook anoniem doen/faken ensow .. laat ze maar mooi allerlei lookups uitvoeren, de echte source blijft een big secret laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Black Tiger. Niet zo'n goed idee denk ik, als de kit meekijkt. Hoor trouwens wel dat justitie nu ook bij wat maatjes van mijn maat op bezoek is geweest. Kennen ze denk ik van de mail of z'n administratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof er ook helemaal niets van.<BR>Zeker in Nederland moet je toch wel minstens kaarten mafia op het spoor zijn (en daar sterke aanwijzingen voor hebben) wil je bij iemand thuis een huiszoekingsbevel geregeld krijgen. De rechter heeft onlangs nog het privé belang sterk boven de belangen van Canal+ gesteld, dus dit verhaal 'zuigt' volgens mij ook van alle kanten.<P>Toxic[Q]<P>@Luigi<P>waar was dat @Black Tiger voor bedoeld? Ik zie BT hier niets schrijven?!?<p>[ 19-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...