Ga naar inhoud


Beginnersvraag2 Piccard !!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Alvast bedankt aan de mensen die me met mijn vorige probleem geholpen hebben .<BR>Maar !!!<BR>Het is gelukt, ik heb een seca piccard maar deze werkt niet voor canal satelite numerique alleen voor de franse c+ zenders de rest van het pakket doet het niet ook kiosque niet .<BR>Dit heb ik proberen verhelpen door de key ( sathopperssite ) 0C met de remote op de kaart te zetten . Dit is niet gelukt en cyfra+ viel een 20 min. later weg . Hangt dit samen, het feit dat cyfra wegviel en het invoeren van die 0C key ?? ( dat dacht ik maar ik ben niet zeker )<P>Nu is mijn vraag hoe update ik mijn kaart moet ik een nieuwere bin file voor in de eeprom zoeken en die erin progr. of een nieuwere pic file zoeken en erin programmeren of beiden ??<P>Ik heb ook geprobeerd een irdeto kaart te maken ik heb 2 kaartjes gekocht om seca en irdeto op te zetten . Ik kreeg deze kaartjes <BR>( 16f84/24lc16b) en (16c84/24lc16b) De (16f84/24lc16b) heb ik geprogrameerd voor seca maar de andere heb ik geprobeerd voor irdeto en dit is in theorie gelukt maar mijn humax irci 5400 zegt dat de kaart invalid is . Ik gebruik een JDM programmer met het programma icprog09d voor de pic en de eeprom . ( dit is het enige programma dat bij mij werkt )<P><BR>Groetjes en alvast bedankt,<BR>Nafets<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Voor seca probeer nieuwe (HEX&BIN) file in te laden (op sathoppers site te downloaden juni/jullie seca piccard)<P>En voor irdeto, je hebt ook Humax hex file die is ook Sathoppers te downloaden.<P>PS. 16C84 heeft weinig geheugen(er is wel kans dat je paar zenders mist of hellemaal geen beeld krijgt)ik heb ooit eentje gehad en die heb ik voor seca gebruikt(irdeto had ik problemen) maar ,.. in theorie is voor jouw gelukt, ik ben benieuwd smile.gif<P>Suc6<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere mogelijkheid is de gedeeltelijk werkende bin file te editen met een seca editor en key 0C en eventuele andere providers en de bin weer terug te laden in de 24c16. P.S. C+ is provider 03 met momenteel key 0C<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...