Ga naar inhoud


Http met DS9 project waar,..?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik had all wat URL's gevonden maar die zijn out of date, weet iemand misschien een site voor de Ds9 project met files die up to date zijn.<BR>Het gaat foor de volgende piccard met 16F628 pic en niet de 16F876

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Morgothzz:<BR><STRONG>Je hebt een PM met de url laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>zou ik die ook kunnen krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polski heeft al een pm (daar is het mee begonnen zelfs) dus die krijgt niet meer. Hewik accepteerd geen PM's dus die kan het ook schudden. En brwa wil ineens wel erg veel voor een eerste posting.<BR>Helaas dit is geen willekeur maar ik moet een beetje zuinig met mijn spullen mspringen. Ik heb al een keer een PM naar de verkeerde gestuurd dus zelfs ik wordt Paranoide en selectief. Sorry!!<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by jpa1971:<BR><STRONG>Try, <A HREF="http://www.xxxxxxxxxxxxx.ru/" TARGET=_blank>www.xxxxxxxxx.ru/</A> en link dan door naar "jupiter 1&2 funcard @ goldwaferfiles.<P>Suuces<P>[ 16-07-2001: Message edited by: Avalon ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>de url is dood.... gaarne herplaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellup gevraagd...<P>mijn ds9 kaartje komt in het weekend aan, en ik wil beginnen met dit zaakje.<P>Een pm met de url's zou dus zeer welkom zijn.<P>Alvast bedankt<P>Groetjes<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...