Ga naar inhoud


Strong 8000


Morgothzz

Aanbevolen berichten

Ik heb een engelse vertaling gemaakt van een spaanse site die alle problemen met de strong 8000 beschrijft. De vertaling staat nog in slecht engels maar wordt in de loop van de tijd aangepast. in de toekomst zal ik hem ook in het nederlands vertalen.<P><A HREF="http://members.nbci.com/hadus/" TARGET=_blank>Strong 8000</A> kijk bij Trouble shooting Strong 8000 laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je ook nog interesse hebt voor de vertaalde channel editor voor op je site<BR>moet je het ff laten weten heb zelf geen<BR>ruimte meer op mijn server...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste appien,<P>Ik heb hem op nieuw gedownload , maar de z. op het eind is al weg Ed8000NL.exe ,<BR>maar wat ik ook binnen hal een hoop software maar niet dat geen wat men zegt ik neem aan dat winmx niet dat geen is wat je nodig hebt , ik snap er niets van weet je zeker dat dit de goede site of server is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de server er nog eens op na gekeken maar alles werkt hier perfect. Als ik op de file klik kan ik het bestand Ed8000NL.exe.z gewoon binnen halen en na verwijdering van de .z extensie (waarbij je een .exe extensie overhoud) is het programma gewoon te draaien dus helaas het probleem moet toch op jou pc zitten. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,<P>Ik heb hier na het binnen hallen van deze file Ed8000NL.exe.z hou ik over in zip file<BR>Ed8000NL.exe die "z" is al weg tijdens het downloaden.<BR>wat zit er bij mijn allemaal in de map een hoop zip bestanden en dat winmx.<BR>ik snap er niets van id niet de eerste keer dat ik iets binnen haal maar hier snap ik totaal niets van stuur mijn dat prog: maar naar mijn toe via mijn e mail. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4you 2tell me heeft gelijk als ik hem download volgens bovenstaande link dan<BR>zegt het download venster opslaan als<BR>z.document maar daar kies ik alle bestanden<BR>en bij bestandsnaam geef ik ED8000NL.exe<BR>na het downloaden wil ik het progie opstarten<BR>maar dan krijg ik openen met ...dus via<BR>eigenschapen controleer ik de extensie en dan<BR>blijkt .z nog aanwezig en is met naam wijzigen<BR>niet te verwijderen ik gebruik millenium plus<BR>de laatste service packs onder 98 geen probleem.<P>Vaag confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, dat zie ik ook.<BR>bij mij start ie zelfs automatisch op met archive programma, maar laat niets in de archive zien.<P>WAT DOEN WIJ FOUT ???<P>heb al van alles geprobeert, met exe.z zonder .z zelfs zonder .exe.z maar bestand is en blijft leeg.. grrrr mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>maar zal waarschijnlijk wel eens een keertje tegen het goede bestand aan lopen , GEDULD is een SCHONE ZAAK.<BR>4you2tellme tell me more about it, if you have the answer. rolleyes.gif" border="0 <P>groetjes van de Kabouter wink.gif" border="0<p>[ 22-07-2001: Message edited by: Kabouter ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben hier alles al een keer of 4 gedownload maar alles werkt perfect(DUS NIET!!) hoe moeten we in godsnaam die files openen. De telefoon rekening loopt hier hoog op dus van de maand maar weer een paar extra over uurtjes draaien. mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een visualbasic6 programma dus<BR>je zult ook visualbasic6 runtime files<BR>nodig hebben als het goed is als hij <BR>het niet doet dan krijg je meldingen dat<BR>hij bepaalde ocx files niet kan vinden<BR>dan moet je dus de runtime files opzoeken<P>telefoon rekening confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <BR>geen last van is een keuze die je zelf maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...