Ga naar inhoud


phills dat page verdwenen.


Gast

Aanbevolen berichten


Je hebt gelijk, maar in het verleden is ie altijd weer opgedoken.<BR>Ik heb alle 3 relocators geprobeerd zonder resultaat.<BR>Laat maar weten als ie d´r weer is.(natuurlijk geen url´s, anders krijgen we op ons donder) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dat nou niet echt lekker handig hoor zo'n link, doorgaans worden dit soort lijstjes o.a. door dhr. v.d. Engel gebruikt om af te werken voor zijn standaard "abuse" brief naar de host.<P>Als het dan toch zo nodig moet (keysites) doe het dan per PM ?<P>Phills was overigens ook niet weg, indien je je aanmeld krijg je net als bij vele andere sites een mailtje indien er een update of url wijziging is, SIM-PEL.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ crime <BR>Je had ook kunnen melden"HIJ DOET HET WEER".<BR>Je vergeet dat het deze persoon voor de sport doet als dat bij hem en andere op houd zal je toch echt zelf je sleutels enz moeten vinden.En dat is voor velen van hier 1 BRAIN BREAKER rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat hjullie die meneer van canal+ veel te veel aandacht geven!!!<P>A) het helpt niet.<BR>B) het slaat nergens op.<BR>C) hij doet z'n werk <BR>D) je gaat de parkeerwachter die jouw een bon geeft toch ook niet steeds pesten? rolleyes.gif" border="0

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook dom om zomaar hier links te geven frown.gif" border="0 .Zo is het gemakkelijk voor fvde om een dreigmail te sturen naar de hostprovider frown.gif" border="0 .Binnenkort weer een 404 error mad.gif" border="0 ??<BR>Als ik links vraag,dan vraag ik de links te willen sturen naar mijn private message.<BR>fvde zal zich weer in de handen wrijven,alweer en link dat hij zal kunnen doen sluiten shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...