Ga naar inhoud


Crazy Ivan Website is eindelijk klaar !!!


Gast

Aanbevolen berichten


Top ! felicitaties.<P>Kijk je uit met downloads ? ervaring leerde me dat een nieuwe release al snel voor een giga hoeveelheid traffic zorgt, daar zijn ze niet zo blij mee bij de (gratis) providers, je vliegt er dan zo weer af. confused.gif" border="0<P>Mede daarom ben ik blij met het delen van traffic; met een aantal samen kun je makkelijk de data hoeveelheid halen zonder problemen te krijgen. Volgende week hoop ik op 20 Gb traffic te zitten.<P>Succes !<BR>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

een gewaarschuwd mens ...<P>Freehosts zijn leuk, maar niet als je files van 800 Kb laat downloaden.<P>Met de normale dagen is er niet zo achterlijk veel aan de hand, maar op dagen dat er een nieuwe release is kun je dat absoluut niet meer trekken, anders ga je echt in één of een paar dagen al door je MB's heen.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ennuhh.. hij loopt weer hoor, net gekeken.<P>Als ie er alsnog uitknalt kun je hem ook uit duckstad halen of anders op <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>géén directe links naar de files zelf s.v.p. heb vanmorgen weer braaf files rename gegeven door te veel traffic uit en naar Duitsland. (heel vreemd, toch waar).<P>ennuh... kermit als je email naar abuse adres stuurt met de vraag of ik files voor je kaartjes heb wor'k flink pissig, zij hosten mijn site tijdelijk op een grote snelle server, met meer van dit soort geintjes wordt ik eraf gegooid ! <BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>Ik kreeg deze mail net geforward <BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehhh viewer. Mag ik even vragen waarom je opeens sat4all uit de links op de index pagina hebt verwijderd?<BR>Ik zie nu dat hij wel nog op de linkls pagina staat maar niet op de index pagina. Het hoeft van mij niet hoor. Ik vroeg me alleen maar af wat de reden zou kunnen zijn.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 28-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik het een rot-board vind !<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0 hahahaha !!!<P>Nee, hoor verreweg het beste nederlandse board die ik ken, en een van de betere internationale. Geintje maar ja anders zou ik er ook niet zo veel zitten he?<P>Op mijn site staat je banner (humax 5400 Z pagina) en op de links site Naam + Link.<P>De links die permanent op alle pagina's in beeld staan zou je ook tussen staan, is waarschijnlijk overheen getypt want er zijn er een paar aan toegevoegd, ik had je er nl. wel staan bij "returned links".<P>Ik zal hem bij volgende web update weer erbij zetten (sta je er 3x op = genoeg ?),<P>ennuhhh krijg ik link terug op sat4all links rubriek ? Top ! bedankt.<P>c-ya !<P>inhakend op je opmerking "nieuwe boards" denk ik dat juist 1 of 2 boards makkelijkere targets zijn dan meerdere sites.<P>indien de site niets toevoegd of slecht onderhouden wordt sterft ie toch vanzelf<P>zo lijkt me een integratie van duck en sat4all al ondenkbaar; satnerds zie ik ook niet samen met sat4all.<P>het reguleert zich allemaal vanzelf, en voor mij persoonlijk geldt (mijn mening dus) dat ik vrijheid belangrijk vind en me dus (voorlopig) nergens zal aansluiten.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging ook niet om het feit dat sat4all niet voldoende op jouw site vernoemd wordt hoor. Dat is zeker wel het geval smile.gif" border="0<BR>Ik vond het alleen vreemd dat de link die er bij de laatste keer kijken nog stond nu opeens weg was. Gewoon maar een vraagje dus wink.gif" border="0<BR>Ik wil je graag toevoegen op de link pagina, maar dan moet het adres wat ik toevoeg wel iets (redelijk) definitiefs zijn. Ik heb er een gruwelijke hekel aan om steeds url's aan te moeten passen op de link pagina en een nog veel groetere hekel aan broken links.<BR>Waarom maak je geen redirector aan? Ik heb nog wel een goed adres voor je wat niet te vaak wordt gebruikt en ook niet zomaar verwijderd wordt.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken Toxic.<P>Een verhuizing zit er inderdaad aan te komen,<BR>echter ZONDER gebroken link, ik zal een re-direct laten maken op het huidige.<P>De huidige server is snel, en ik weet dat sommige dat zullen tegenspreken maar die hebben dan ervaren wat het is als een enorme berg tegelijk de nieuwe firmware aan het downloaden is.<P>Vergeet niet dan een board nauwelijks datatraffic heeft (ook niet bij 600.000 pageviews per maand) in vergelijking tot enkele duizenden downloads van 800k in een paar uur tijd.<P>Ik klaag niet hoor ! probeer alleen uit te leggen. Nieuwe host is al geregeld, URL's aangevraagd, en een enorme berg capaciteit.<BR>Voorlopig 40 Gigabyte dataverkeer zonder problemen en 500 MB aan siteruimte.<P>Hier moeten we toch even mee uit de voeten kunnen niet waar ?<P>De basis van de site is en blijft firmware, patches, settings en tools; plus antwoorden op de meest voorkomende vragen. Nah, dan hebben we zelfs een luxe-probleem; serverruimte over !!! haha..<P>Zolang we schoon blijven van keys en keyfiles zie ik geen reden om ergens afgekicked te worden, het traffic probleem is immers al weer een week opgelost.<P>Ik ben blij met sponsoring, anders waren een hoop dingen niet meer mogelijk geweest.<P>Ik zie de banners als opvang, en zal deze zo veel mogelijk in hoeveelheid beperken, moet geen banner-site worden.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...