Ga naar inhoud


DS9 503, 5-in-1 files wie weet meer???


Duwgati

Aanbevolen berichten

Dit is de readme file uit de Ds9-503-Final-5IN1.zip die je bij de Polen kunt vinden.<BR><B>The FinaL 503 dS9 <BR>THIS OPENT THE NEXT PROVIDERS<BR>cRYPTOWORKS ALL /ASTRA<BR>vIDEOGUARD ALL /ASTRA<BR>MEDIAGUARD ALL /ASTRA/HOTBIRD <BR>VIACESS ALL /SIRIUS/HOTBIRD/ASTRA<BR>IRDETO ALL /ASTRA<BR>BETACRYPT ALL /ASTRA<BR>SPECIAL THANX !!! <BR>THIS OFFER IS COMMING FROM POLLAND<BR>MAIL TO *******@MAIL.PL </B><BR>De zip is met een password beveiligd. Wie weet er meer over deze materie en/of kent het password en heeft 'm al kunnen testen?<BR>Bye<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha.<P>Ik kom er niet meer op.<BR>IP banned of zoiets zag ik vlug in beeld.<BR>Wel raar want ik heb toch niks uitgespookt en/of ooit maar iets geupload.<BR>Grrrrr nou heb ik een probleem.<P>Bye HobbyMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

DS9 503 file.<BR>De uploader van deze waarschijnlijk fake file<BR>is gebaaned door de Poolse vrienden.<BR>En hobbyman als de ip adressen hierboven niet die van jou zijn ben jij niet gebanned en kan je er gewoon op hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Beanz, je zocht dus op de goede plek, maar ze hebben de file waarschijnlijk gewoon verwijderd.<BR>Tja, dat komt dus ook voor. Flauwe grappenmakers zijn helaas altijd bereid de zaak voor anderen te verstieren.<BR>Goed dat zulke lui gebanned worden.<BR>Minder goed is het helaas dat ik nu, net als hobbyman, ook niet meer op die upload-pagina kan. En bij mij schiet de boodschap zo snel voorbij dat ik niet eens kan lezen wat er staat.<BR>Nou maar hopen dat het van tijdelijke aard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het kan dus ook nog zijn dat de Sites Gehackt zijn. Sta daar niet van te kijken omdat de 2e Poolse Upload een leuke foto laat zien, die zegt dat wij lamers zijn laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0...Tja komt wel goed.<P><BR>(hehe HobbyMan thanxs laugh.gif" border="0)<p>[ 30-09-2001: Message edited by: Johnnny1 ]

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Johnnny1 alles kids,<P>Maare die site lijkt me niet gehackt, ik kom er met een tel modem wel in, alleen via kabel niet meer.<BR>Maar oke vinden we wel wat op.<BR>En zo zie je maar, een oude modem doet toch zijn werk.<P>Bye HobbyMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...