Ga naar inhoud


Duckstad offline


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by withuus:<BR><STRONG>Als je mij even je e-mail adres toestuurt via de p.m dan stuur ik jullie de url van duck</STRONG>c.f.j.hharks@freeler.nl<HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een slot hierop ofzo?<BR>Altijd maar vragen om URL's van Duck<BR>Doe zelf eens wat werk en zoek rond.<BR>Van een beginner kan ik zo'n vraag wel verwachten, maar van iemand met meer dan 40 postings??????? (niemand speciaal)<P>Find your own "duck" to play with, blush.gif" border="0<BR>Add yourself to his mailinglist<p>[ 12-10-2001: Message edited by: LD ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch van mening dat "nieuwe" op weg geholpen moeten worden.<BR>De "simpele" manier van muts vind ik niet zo simpel daar je in eerste instantie alleen maar url`s tegenkomt die niet meer werken(gotoo.com) <BR>Pas bij dieper graven kom je hopelijk op een url waar een van de nieuwste opstaat. Daarbij komt dat velen zich niet aanmelden op de mailinglist doordat men dat gewoon nog niet door heeft in het begin. Men gaat er denk ik nog van uit dat hij daar altijd kan blijven zitten wat met de meeste url`s op het internet natuurlijk ook zo is.<BR><B>Dus voor de nieuwe</B><BR>Stuur een PM met je emailadres dan krijg je zodra hij er weer is bericht.<P>suc6 Johan

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...