Ga naar inhoud


MKFv4.3


Gast

Aanbevolen berichten

Heden MKFv4.3 gedownload, maar werkt niet met mijn V6 kaart. Krijg na elke poging:<BR>ERROR:this key could not be found by Brute Force or the process has been stopped.<BR>Weet iemand raad ? Jan.<P> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even de readme file lezen die erbij zit kan geen kwaad. Daarin staat het volgende te lezen:<BR><B> 1) Automatic & Manual Extraction of V6 cards Please note: Checksum Method for bruteforcing keys does not work on cards version 6. Therefore it takes much more time to extract whole card compared to old v4.x cards. Be patient! wink.gif" border="0<BR></B><BR>Ofwel voor diegenen die geen Engels spreken:<BR>Betreffende automatische- en manuele extractie van v6 kaarten, het volgende: De checksum methode voor het brute forcen van keys werkt niet voor versie 6 kaarten. Het kost dan ook veel meer tijd om een kaart extractie te doen dan bij de oude 4.x versie kaarten. Heb geduld wink.gif" border="0<P>Bye<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank Duwgati.<BR>Betekend dat dat ik de error melding moet negeren en gewoon verder gaan ? Mijn engels is inderdaad nul komma nul hetgeen een enorme handicap is bij deze bezigheid. Groeten, Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MKFv4.3 werkt bij mij als een speer die haast heeft met een 4x kaart. Maar met een V6 kaart krijg ik alleen manual de laatste 5 bytes.Als ik om de full key vraag, krijg ik na enige tijd de eerder vermeldde error !<BR>Is de ondersteuning van V6 kaarten nog niet 100% of doe ik het weer eens verkeerd ?<BR>Groetjes,Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo heb de nieuwe versie ook geinstalleerd na eerst de oude te hebben verwijdert en deze loopt goed ! ik heb een MASTERCRD programmer en windows millenium en tot nu toe geen problemen nog gehad !<BR>groetjes jelle <BR>ps deze lijkt ook wel sneller te zijn heb ik het idee ! smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

V60-kaart gaat hier perfect!<BR>De berekening van de laatste 3 bytes duurt inderdaad iets (!) langer dan een bij een 40 of 41-versie.<BR>Ik heb de keys er één voor één uit gehaald (get records => en per record: get full key of extract system key of get last five bytes => traditional brute force).<P>Let wel op: de geschreven (tijdelijk benodigde) hulpkey werd bij mij één keer niet automatisch verwijderd. Dat moet dus kennelijk soms nog handmatig geschieden (via settingsmenu: tijdelijke key aangeven => delete key (opletten: wel de juiste key deleten s.v.p.!!!))<P>NB Bij een secundaire key ook de dan hopelijk al bekende primaire key ingeven bij het brute-forcen!<P>Probeer anders eens het proggie SecaRL1.7, werkt ook goed met V60, en alles gaat daar automatisch.

......alle orde komt voort uit chaos......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...