Ga naar inhoud


Phils Satpages


Gast

Aanbevolen berichten


Ik moet toegeven dat ik hetzelfde probleem heb....als ik dit dan gedownload heb...ben ik er niets mee....

In eerdere andere gevallen sprong mijn Norton Antivirus op......

Tips welkom....!!! rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, laten we afspreken dat als er een site verdwenen is we dan hier de link posten of niets posten.

Die berichten met "check je e-mail" of "je hebt een PM" kan ik echt niet meer zien.

Het nadeel daarvan is dat daarop de volgende rij bedeloproepen komt.

Dus de link op het board of een closed topic meer wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 29-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch een link naar software, codes site om illigaal te kunnen kijken ....???!!!

Ik ben wel eens op mijn vingers getikt om dit niet te doen geloof ik <p>greetings Admirals confused.gif" border="0confused.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie is al vele keren aan bod geweest en daar hebben wij al meerdere keren hetzelfde antwoord op gegeven.

Links naar niet commerciele pagina's zijn toegestaan. Het is niet aan ons om te controleren of een link naar een andere pagina in een bericht van een member illegale zaken bevat. Dat is het werk van heren als de bedrijfsjurist van Canal+.

Dit board brengt iedere dag minstens 1 tot 2 uur werk met zich dus kan ik mij net veroorloven ook nog eens het content van een andere pagina te controleren.

Hebben jullie wel eens op http://satelliet.pagina.nl gekeken?

Daar controleerd men de pagina's die men linkt ook niet, of in ieder geval niet iedere week. Werkt de link blijft hij staan, werkt hij niet gaat hij er vanaf.

Datzelfde principe hanteren wij hier ook.

Zolang er niet commercieel producten op die pagina's worden aangeboden vinden wij het allemaal wel best.

Mocht iemand problemen met het content van de gelinkte pagina hebben, moet deze persoon of dit bedrijf zich wenden aan de webmaster of host-provider van die pagina. Niet aan de site waar de link te vinden is.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...