Ga naar inhoud


seca 2 splitter


dutchnob

Aanbevolen berichten


Ik ben een tijdje aan het spelen geweest met die splitter, maar moet eerlijk zeggen dat het me nog al is tegen gevallen.

 

Ik heb div cams gebruikt waaronder een aston 1.5 een magic 1.11 en een matrix rl. Het beste vond ik de normale aston 1.5 cam werken, maar ook dit was ver van perfect, bij het zappen regelmatig geen beeld etc

 

uit eindelijk het ding verkocht weer. voor dat geld heb je ook een 2e c+ kaartje.

Regards Sebastiaan,-

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je nog het beste een xcam gebruiken, je kunt autoupdate uitschakelen, en dat veroorzaakt juist de storing (de hicks) in een dreambox bijv. loopt hij vloeiend indien dit uitgeschakeld is. Natuurlijk wel voor de Canal Digitaal updates dan weer even op EMM on zetten. Veel beter bevalt trouwens de SmartWi geen hicks!

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fnonamus

Auto-update = FRC on

Je moet deze dus op off zetten

Succes!

 

Ben wel benieuwd van je of dit probleem dan nu hiermee is verholpen.

 

Ik heb nu SmartWi en die heeft geen last hiervan.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...