Ga naar inhoud


Hoe kan je de dreambox op een draadloos netwerk aansluiten??


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
US Robotics 802.11G Wireless gaming adapter ethernet bridge Euro65,16

 

 

 

 

The simplest way to connect your Xbox, PS2 or other Ethernet capable devices to your wireless network is with the U.S. Robotics Wireless Gaming Adapter and Ethernet Bridge. Automatic configuration in non-encrypted environments provides true plug and play functionality. 54g+ Technology provides up to 25% faster throughput and 30% greater coverage than standard 802.11g products (firmware upgrade will soon extend the speed to 125Mbps performance). Works with all 802.11b and 802.11g wireless products. Includes powerful security with support for 802.11x, 64/128 Wired Equivalent Privacy (WEP), is Wi-Fi Protected Access (WPA). Give any Ethernet device a blazing fast wireless connection.

 

 

Linksys heeft ook een interessant product met meer mogelijkheden voor een 15 euro of zo meer.

 

Maar ik zou gewoon een kabel trekken, betrouwbaarste, veiligste snelste en kapot kan ie ook niet en als de hond 'm opvreet heb je hem voor een paar euro gefixt.

Bovendien scheelt het weer op je stroom rekening, iedere eurocent is er weer 1.

 

 

Mooiste draadloze oplossing zou een pcmia kaartje met ingebouwde antenne zijn.

Meesten hier hebben wel een CI slot vrij en maar helaas werkt dat niet denk ik.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal ik heb nu een Philips draadloos modem, en de dreambox en hooft pc aan gesloten met utp en de rest draadloos maar wat nu zo raar is dat als ik met dreamtsman de films naar mijn hooft pc (utp bekabeld) wil halen dit heeeeeel langzaam gaat zal een instelling zijn van het modem weet iemand wat ik verkeerd instel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Linksys heeft ook een interessant product met meer mogelijkheden voor een 15 euro of zo meer.

 

Ik heb zojuist een nieuwe 7000 in de slaapkamer gezet, via een Linksys WGA45G. 't was wel ff zoeken naar de juiste locatie en antenne standen, maar ik heb nu een 70% ontvangst, en het draait als een trein, ook opnames (naar een CIFS share)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...