Ga naar inhoud


Stotterend beeld bij opname


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
Citaat:
Ter informatie: dit audio/video sync probleem na vooruit/achteruit spoelen is bij PLi Diamond volledig opgelost.

Groeten, pieterg


Zit die oplossing in het pure Pli gedeelte of in de gebruikte basis?
Maw, is het binnenkort bij alle nieuwe images opgelost?


Voorlopig alleen in PLi enigma, het is namelijk een workaround voor een 'issue' in de dvb drivers van dream.
Het is de vraag wat voor effect deze fix heeft op apparatuur met andere dvb drivers, en of die met dezelfde 'issue' te maken hebben.

Dus twijfel ik of het wel in enigma thuishoort.

Groeten, pieterg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik wil hier nog wel iets aan toevoegen: ik heb een D500s en als ik een pli image gebruik heb ik altijd stotterend beeld met de opnames, als ik een gemini image (2.50) gebruik heb ik dat probleem helemaal niet.


Dat is dus wat anders dan het audio/video sync probleem waar we het hierboven over hebben.
Heb je het trouwens over PLi Diamond, of over oudere PLi images?
Link naar reactie
Delen op andere sites

het topic begon toch echt over stotterend beeld tijdens opnames, niet audio/video sync..:-)

 

Ik heb B,C en D van Pli geprobeerd allemaal hetzelfde en met cifs naar verschillende hdd's. Met Gemini 2.50 en ook daarvoor heb ik dat probleem niet. Dat is voor mij nog de reden geweest om toch weer naar Gemini terug te gaan, ondanks dat ik verder de Pli een mooier image vind. Beiden zijn verder wel stabiel, geen problemen mee.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
het topic begon toch echt over stotterend beeld tijdens opnames, niet audio/video sync..:-)

Dat klopt, het topic gaat eigenlijk over dat opname probleem.

Maar ik gaf voor de zekerheid even aan dat mijn opmerking hierboven dus over dat sync probleem ging, zodat men de twee zaken niet door elkaar zou halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...