Ga naar inhoud


BBC Prime??


Gast

Aanbevolen berichten

Wie weet waar BBC Prime zit. Dan bedoel ik dus op welke satelliet(en). Inien meerdere dan wel graag noemen aub. Is deze nog vrij te ontvangen of is deze inmiddels gecodeerd. Zo ja welke codering wordt dan gebruik. voor zover ik weet zit BBC World wel in een aantal betaalpakketjes van onze vrienden in Ned/Ita e.d. Daar gaat het me dus ook NIET om.Een ieder alvast bedankt voor de info.<P>Roadrunner laugh.gif<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ha ha wat dom van mij, vandaar dat er niet op gerageerd werd zeker??!!?. Zit natuurlijk ook in het PW pakket van onze Deutsche vrienden. Kheb ergen wel gehoor dat ze ook op een Thor o.i.d. zitten. In westelijke richting dus met een Conax codering. Weet iemand ook welke positie en wie hier in Nederland daar een abotje voor aanbied?<P>Thnx Roadrunner laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC Prime is op vrijwel alle satellieten in allerlei verschillende coderingen te vinden.<BR>Een abonnement voor Nederland kan je echter alleen afsluiten voor frequentie 11.131V, 5632, 3/4 op Hotbird.<BR>Voor inlichtingen kan je bellen: <BR>BBC Worldwide NL 026-3653552<BR>Het kost 90 pound per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...