Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Voordat we weer vragen krijgen, Taquilla is voorbij. Lees dit in het Seca Mediaguard Forum Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 we wachten gewoon weer hoor en wie zien wel waneer er weer wat open is ja
spirit_rules Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Taquilla is nog open op hispasat!!!! [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
san Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Zijn alle kanalen weer dicht op de astra van spanje of alleen taq. Helaas.... UPDATE: Vanaf vanmiddag heeft Digital + de Nagravision codering voor alle zenders in het pakket op de Astra satelliet uitgezet. De zenders blijven wel via Nagravision te zien op de Hispasat satelliet. Waarneer de Nagravision codering weer terug komt op de zenders via de Astra satelliet is op dit moment nog niet bekend. Verwacht wordt echter dat dit pas zal gebeuren waarneer de coderingsgaten in de huidige Nagravision versie zijn opgelost. De eerste berichten welke via het internet te lezen zijn via de geruchtenmolen zal dit een moeilijke zaak gaan worden. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Teuniz Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 De nieuwe firmware werkt weer perfect :-) Bedankt! /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Euromuis, ik heb problemen met 5.0 als ik kanalen wil verplaatsen kan dat maar vanaf kanaal 501 en hoger ( tevens italiaanse melding iets vanb ALTRI etc....) tevens werkt mijn diseq niet met vorige firmware 3.7 had ik geen problemen nu krijg ik "schakelfout" melding in 4 --> 3 .... en als ik via MES updates draai van de kanalen lijst dan is er in 1 van de 2 keer TSR could not allocate buffer fout.. is dat iets bekend, of moet ik gewoon nog eens opnieuw flashen btw ik heb een 1630 pio
tvblock Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Citaat: [color:"blue"] Pioneer 1730 komt later. [/color] Is er al zicht op de 1730 versie? Zou het zeer waarderen! TVBlock Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen