satvet Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Bij het bekijken van een zeker T* kanaal op de laptop viel het me op dat web-x-tv automatisch het eerst vermelde audiospoor kiest, dus Spaans. Bij VLC kun je kiezen, kan dat ook bij web-x-tv? Voordeel van web-x-tv boven VLC is makkelijker zappen.
dAF2000 Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Dat probleem zag ik ook. Waar ik ook klik op web-x-tv, ik kon ook niks vinden.
freaky Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 VLC ActiveX Plugin is not installed krijg ik als melding alleen hoe installeer ik die ? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
satvet Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2005 Citaat: VLC ActiveX Plugin is not installed krijg ik als melding alleen hoe installeer ik die ? Dat had ik ook, maar nadat ik enige tijd met VLC had zitten stoeien bleek het plots te werken, dus daar zal 't ergens in zitten. Het valt mij overigens op dat web-x-tv bij eerste start nogal hapert maar na afsluiten en herstarten perfect loopt. Ik heb sterk de indruk dat VLC noodzakelijk is, mede gezien het logo (pion) dat je krijgt voor je beeld hebt.
onedutch Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Citaat: VLC ActiveX Plugin is not installed krijg ik als melding alleen hoe installeer ik die ? Een beetje verstopt op http://www.videolan.org ga naar http://forum.videolan.org/viewtopic.php?t=12634 hier staat een BETA van VLC 8.4.1. test Als je deze installeerd krijg je een optie om het Active X Component te installeren. Greetz Tom /---------------------------------------------------------------------------------------------------------\ |DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen